رشد ۶.۴ درصدی جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 تیر 1401 | 10:25 ق.ظ
رشد ۶.۴ درصدی جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۴ درصد رشد داشته است.

محمد جولانژاد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری سه میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۳۹ تن کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی به سایر نقاط کشور حمل شده است.

او می گوید: این میزان کالا توسط ۱۳۲ هزار و ۱۰۲ دستگاه کامیون جا به جا شده است و در این مدت بندر امام در تعداد سفر نیز رشد ۳.۴ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بیشترین تناژ جابه جایی کالا با بیش از یک میلیون و ۱۹۶هزار تن در خردادماه از بندر امام بوده است و با توجه به همزمانی برداشت و حمل محصول فسادپذیر چغندرقند، تره بار و گندم با کالا‌های اساسی در خوزستان از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل کالایی این استان برای حمل تمامی کالا‌ها از خوزستان استفاده شده است.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) از بنادر مهم کشور در جنوب خوزستان بوده که در شهرستان ماهشهر واقع است. این بندر با ۳۸ اسکله فعال به طول هفت کیلومتر بزرگترین بندر فعال ایران است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار