شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک ۳هکتاری شهید کربلایی: تا پایان سال هدایای نفیسی به مردم اهواز می دهیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 تیر 1401 | 08:24 ق.ظ
شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک ۳هکتاری شهید کربلایی: تا پایان سال هدایای نفیسی به مردم اهواز می دهیم پارک ۳۰ هزار متری شهید مدافع حرم احسان کربلایی با حضور شهردار اهواز، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در میان استقبال شهروندان افتتاح شد. رضا امینی در حاشیه این افتتاح گفت: در نهمین هفته از سه شنبه های افتتاح امروز پروژه ای را از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز تقدیم […]

پارک ۳۰ هزار متری شهید مدافع حرم احسان کربلایی با حضور شهردار اهواز، مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در میان استقبال شهروندان افتتاح شد.

رضا امینی در حاشیه این افتتاح گفت: در نهمین هفته از سه شنبه های افتتاح امروز پروژه ای را از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز تقدیم مردم عزیز اهواز و این منطقه نمودیم.

شهردار اهواز بیان کرد : این پارک واقع در فاز ۲ پادادشهر به مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آماده گردید که جا دارد از کسانی که در احداث این فضای سبز و تفرجگاه همراه ما بوده اند تشکر ویژه ای را داشته باشیم .

وی اظهار داشت : ان شاالله سعی ما این است تا پایان سال در سه شنبه های افتتاح، هدایای نفیسی که همین پروژه ها هستند، تقدیم مردم خوب اهواز بنماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار