بازدید سرزده مدیرعامل نفت و گاز گچساران از مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 تیر 1401 | 09:43 ق.ظ
بازدید سرزده مدیرعامل نفت و گاز گچساران از مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه مدیر فنی این شرکت از مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع ۹۰۰ بازدید کردند. در این بازدید روند آزمایش سیستم توقف اضطراری ESD کارخانه و پیشرفت فعالیت‌های مرتبط با تعمیرات اضطراری مورد بررسی قرار گرفت. مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه مدیر فنی این شرکت از مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع ۹۰۰ بازدید کردند.

در این بازدید روند آزمایش سیستم توقف اضطراری ESD کارخانه و پیشرفت فعالیت‌های مرتبط با تعمیرات اضطراری مورد بررسی قرار گرفت.

مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه، پیشرفت فعالیت‌های تعمیراتی مجتمع را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: فعالیت کارکنان به عنوان جهادگران اقتصاد از نزدیکترین تأسیسات تا دوردست ترین نقاط عملیاتی با توجه به شرایط اقلیمی سخت بر هیچکس پوشیده نیست در همین راستا، مجموعه مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با گره گشایی از مشکلات شما عزیزان گام های ارزشمندی بردارند.

مهندس کاهکش همچنین با تشکیل جلسه در دفتر رئیس مجتمع، تنگناها و دستورالعمل‌های مدیریت شرایط اضطراری کارخانه گاز و گاز مایع ۹۰۰ را بررسی کرد.

لازم به ذکر است: مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع ۹۰۰، بخش قابل توجهی از خوراک پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس را تأمین می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار