در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی خرمشهر مطرح شد؛ تأکید بر نظارت مستمر بر بازار / لزوم حل اختلافات و رفع احتیاجات اصناف خرمشهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 تیر 1401 | 10:04 ق.ظ
در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی خرمشهر مطرح شد؛ تأکید بر نظارت مستمر بر بازار / لزوم حل اختلافات و رفع احتیاجات اصناف خرمشهر نشست کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی خرمشهر، پیش از ظهر دیروز در سالن جلسات شهید یاسینی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور نمایندگان اتاق اصناف، صمت و اتحادیه‌های صنفی شهرستان خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و در آن پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست، عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن تأکید بر کنار گذاشتن اختلاف نظر میان اصناف و حل تضادهای موجود در کمیته‌های تخصصی، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اتاق اصناف ابتدا باید در خود تحول ایجاد کند و سپس به وضعیت بازار را درمان کند.
علی خانی ادامه داد: متأسفانه در جلسات کمیته فرعی اختلافاتی میان اعضاء به‌وجود آمده بود که موجب شد تا در تصمیمات نهایی، جمع‌بندی صورت نگیرد، این اختلاف سلیقه‌ها در نهایت به زیان مردم، بازار و اصناف خواهد بود و باید در در کمیته‌ فرعی مطرح و برطرف شود، این جلسات در راستای رفع مشکلات اصناف و اتحادیه ها باید از استمرار لازم برخوردار باشد.
بر اساس این گزارش، در این نشست، موضوعاتی همچون تعیین نرخ محصولات پیشنهاد شده توسط اتحادیه‌ها مورد بحث قرار گرفت و در نهایت نرخ برخی اقلام به تأیید کمیسیون نظارت بر اصناف خرمشهر رسید.
موضوع تفکیک و ادغام برخی اتحادیه ها و صنوف غیر مرتبط با یکدیگر بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، یکی دیگر از مباحثی بود که در کمیسیون یاد شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار