تعمیرات اساسی دو دستگاه بریکر گازی (SF6) 36 کیلو ولت در کارگاه تعمیرات بریکر و GCB شرکت تعمیرات برق آبی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401 | 09:05 ق.ظ
تعمیرات اساسی دو دستگاه بریکر گازی (SF6) 36 کیلو ولت در کارگاه تعمیرات بریکر و GCB شرکت تعمیرات برق آبی مدیر نگهداری و تعمیرات نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی دو دستگاه بریکر گازی (SF6) 36 کیلو ولت ۱۲۵۰ آمپر خبر داد .

“علی نصیری”  با اعلام این خبر افزود : با توجه به راه اندازی کارگاه تعمیرات بریکر و GCB شرکت تعمیرات برقابی خوزستان جهت خدمات رسانی به نیروگاه ها، پست ها و شبکه های انتقال و توزیع استان و کمک به پایداری شبکه برق کشور، در این راستا دو دستگاه بریکر ۳۶ کیلو ولت با جریان ۱۲۵۰ آمپر از سازمان بنادر خوزستان در این کارگاه تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت.

نصیری در ادامه گفت : پس از بررسی ها و انجام تست های اولیه مکانیسم عملکرد و تست های الکتریکال این بریکرها، عملیات دمونتاژ و کنترل ابعادی قطعات و متریال استفاده شده، اقدام به ساخت کسری قطعات مکانیسم عملکرد و متریال آببندهای معیوب نموده، سپس تعمیرات اساسی و تنظیم این بریکرها با موفقیت انجام و عملیات تست، راه اندازی و تحویل آنها انجام گردید.

گفتنی است : این مرکز تخصصی در منطقه بهارستان کلانشهراهواز واقع شده است و با بهره گیری از چند دهه تجربه نیروهای متخصص شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی، آمادگی تعمیرات اساسی انواع بریکرها از سطوح ولتاژی ۴۰۰ ولت تا ۴۰۰ کیلو ولت را دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار