رهاسازی آب سد جره برای تامین نیاز کشاورزان مناطق پایین‌دست

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401 | 10:48 ق.ظ
رهاسازی آب سد جره برای تامین نیاز کشاورزان مناطق پایین‌دست مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از رهاسازی آب از سد جره به منظور تامین نیاز پایین دست این سد خبر داد و گفت: این رهاسازی آب به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. عباس صدریان فر، اظهار کرد: با توجه به صدور دستور آنی برای تأمین آب کشت‌های دایم، باغات و دامپروری مناطق پایین […]

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از رهاسازی آب از سد جره به منظور تامین نیاز پایین دست این سد خبر داد و گفت: این رهاسازی آب به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

عباس صدریان فر، اظهار کرد: با توجه به صدور دستور آنی برای تأمین آب کشت‌های دایم، باغات و دامپروری مناطق پایین دست سد جره، نسبت به رهاسازی آب از این سد اقدام شده است.

وی افزود: این عملیات که به منظور حل مشکلات کشاورزان در پایین دست انجام شده است به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: رهاسازی آب از سد مخزنی جره از روز گذشته ۱۳ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

صدریان فر در خصوص حجم آب رهاسازی شده از سد جره عنوان کرد: رهاسازی آب از سد جره با دبی ۵ متر مکعب بر ثانیه در حال انجام است تا نیاز کشاورزان در پایین دست این سد تامین شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم این رهاسازی آب بتواند بخشی از مشکلات کشاورزان و دامداران در پایین دست را حل و همچنین آب مورد نیاز کشت‌های دائم را تامین کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار