تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر استفاده از ماسک و تزریق دز یادآور واکسن کرونا

تاریخ انتشار: شنبه 18 تیر 1401 | 12:00 ب.ظ
تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر استفاده از ماسک و تزریق دز یادآور واکسن کرونا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نکات آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را برشمرد و بر لزوم استفاده از «ماسک» و «تزریق دز یادآور» واکسن کرونا تاکید کرد. دکتر عباس شیراوژن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «نکاتی از جلسه ستاد ملی کرونا ۱۴۰۱/۴/۱۸: ۱.با توجه به افزایش موارد ابتلاء، بستری‌ها، سرپایی‌ها […]

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نکات آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا را برشمرد و بر لزوم استفاده از «ماسک» و «تزریق دز یادآور» واکسن کرونا تاکید کرد.

دکتر عباس شیراوژن در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «نکاتی از جلسه ستاد ملی کرونا ۱۴۰۱/۴/۱۸:

۱.با توجه به افزایش موارد ابتلاء، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی، بر استفاده از ماسک در کلیه فضاها چه باز و چه سر پوشیده در این شهرهای قرمز و نارنجی تأکید شد. (استفاده از ماسک) در شهرهای آبی و زرد در نقاط سرپوشیده یا پر ازدحام و پرتردد ضروری است.

‏۲. تزریق نوبت یادآور واکسن در کشورهای مختلف باعث کاهش موارد ابتلاء بیماری کرونا شده است و بر عکس کشورهایی که پوشش واکسن کاملی داشتند ولی زمان زیادی از تزریق واکسن گذشته مجدداً موارد ابتلای فراوان گزارش شده است. پس تزریق واکسن یادآور را جدی بگیریم.

۳. وزارت بهداشت تعداد و ساعات خدمت رسانی مراکز ‎واکسیناسیون را برای ایجاد تسهیل در امر واکسیناسیون، افزایش دهد.

۴. با توجه به ابتلاء فراوان در کشورهای همسایه از ترکیه تا امارات، مراقبت‌های بهداشتی مرزی در تمامی مرزها تقویت شود.»

تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر استفاده از ماسک و تزریق دز یادآور واکسن کرونا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار