استقبال از غرفه ‌شهرداری اهواز در نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری تهران، نوید آینده ای روشن

تاریخ انتشار: شنبه 18 تیر 1401 | 13:35 ب.ظ
استقبال از غرفه ‌شهرداری اهواز در نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری تهران، نوید آینده ای روشن امیر آهن جان با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران همزمان با اختتامیه نمایشگاه، اظهار کرد: حضور غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه از سویی برقراری ارتباط و تعامل و از سوی دیگر اعلام آمادگی همکاری با مدیریت شهری سایر کلانشهر ها بود. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری […]

امیر آهن جان با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران همزمان با اختتامیه نمایشگاه، اظهار کرد: حضور غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه از سویی برقراری ارتباط و تعامل و از سوی دیگر اعلام آمادگی همکاری با مدیریت شهری سایر کلانشهر ها بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز به‌عنوان یک بازوی خدماتی می‌تواند در کنار سایر کلانشهرها در جهت توسعه و رشد پایدار مسائل مختلف نقش آفرینی کند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری اهواز توانسته به بلوغی از فعالیت‌ها در بخش های مختلف برسد و با توجه به تغییرات قابل ملاحظه ای که در حوزه عمرانی با هدف آبادانی شهر داشته ، یکی از مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه آن است که با توانمندی‌های سایر کلانشهر ها آشنا شود.

آهن جان ادامه داد : شهرداری اهواز با حضور در این نمایشگاه قصد داشت تا راه‌حل‌های متناسب، شناسایی سرمایه گذاران را اولویت قرار بدهد و عملکرد خود را نیز به آنها بشناساند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به مسائل مربوط به جاذبه های گردشگری کلانشهر اهواز، گفت: تدوین و چاپ کتابچه ای با محوریت گردشگری اهواز با هدف سرمایه گذاری گردشگری در نمایشگاه توزیع شد.

آهن جان با اشاره به دیگر برنامه های ارائه شده در این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: توزیع کتابچه فرصت‌های سرمایه گذاری کلانشهر اهواز، موشن گرافی، تیزر و کتابچه های آموزش فرهنگی، ارائه نمونه آسفالت با تراکم سه برابر، توزیع مباحث نرم افزاری در حوزه شهرسازی و…. از دیگر موارد ارائه شده در این نمایشگاه بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش بین المللی سرمایه گذاری در برج میلاد برپا شد که غرفه شهرداری اهواز هم حضور داشت و اعضای شورای شهر اهواز و برخی مدیران شهرداری در پنل های سرمایه گذاری و تور گردشگری یک روزه تهران در راستای فرصتهای سرمایه گذاری شرکت کردند و از نزدیک از اقدامات انجام شده بازدید بعمل آوردند.

وی گفت: غرفه شهرداری اهواز با کشورهای خواهر خوانده حاضر در نمایشگاه مذاکره و در راستای سرمایه گذاری و خواهر خواندگی تبادل نظر کرد.

آهن جان اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه حاضر بودند که در راستای موضوعات مختلف از جمله محیط زیست و پسماند با آنها وارد مذاکره شدیم و در بخش عمران نیز با توجه به حضور مدیرعامل سازمان گفتگو های لازم صورت گرفت.

وی درباره استقبال شهرداری های دیگر کلانشهرها و کشور های حاضر در نمایشگاه از غرفه شهرداری اهواز ، بیان کرد: حضور میهمانان مختلف برای ما بسیار مهم و تسلی بخش بود تا نوید شهری با مدیریت شهری توانمند در آینده نزدیک را داشته باشیم.

آهن جان تصریح کرد : بازدید و حضور شهردار تهران، سفیر سوریه، وزیر آموزش و پرورش، مدیران و معاونان سازمان ها و سایر بخش های شهرداری تهران و نماینده دیگر کشورهای حاضر در نمایشگاه از غرفه شهرداری نشان از توجه و اهمیت آنها به این کلان‌شهر بود که جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری نمایشگاه “تهران ۱۴۰۱، شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران” اقدامات، دستاوردها و توانمندی های شهرداری اهواز به نمایش گذاشته شد که در راستای توسعه شهری با هدف برقراری ارتباط با سایر غرفه ها به مذاکره و گفتگو و پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار