آمار بستری های کرونایی در خوزستان از ۱۰۰ نفر گذشت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1401 | 09:21 ق.ظ
آمار بستری های کرونایی در خوزستان از ۱۰۰ نفر گذشت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: آمار بستری های کرونایی خوزستان از مرز ۱۰۰ نفر گذشت که این موضوع نگران کننده است.

دکتر حبیب حی بر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در حال حاضر ۱۰۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری بوده که از این تعداد ۲۰ نفر در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند.

آمادگی بیمارستان های خوزستان  در مواجهه با پیک احتمالی کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی مدیریتی که انجام شده، بیمارستان‌های خوزستان جهت مواجهه با پیک کرونا آمادگی کامل را دارند.

وی بیان کرد: ارزیابی ونتیلاتورها، تجهیز انبار دارویی بیمارستان‌ها به سرم و داروهای مورد نیاز و آمادگی تیم پزشکی و پرستاری انجام شده و از این بابت مشکلی نداریم.

حی بر گفت: با تجربه خوبی که کادر درمانی در پیک‌های قبلی دارند، امیدواریم این مرحله از بیماری کرونا نیز به خوبی مدیریت و کنترل شود.

وی از مردم خواست رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله ماسک را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند تا این موج از بیماری را مهار شود.

در حال حاضر چهار شهرستان خوزستان در وضعیت زرد ومابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار