اولویت پروژه‌ها در خوزستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1401 | 08:20 ق.ظ
اولویت پروژه‌ها در خوزستان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان است معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اولویت پروژهای استان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان دانست و گفت: متوسط رشد اقتصادی درنظر گرفته شده برای کشور در سال جاری ۸ درصد بوده ولی با توجه به ظرفیت خوزستان این موضوع برای استان ۹.۵ درصد تعیین شده است. آقارضا فتوحی دیروز، ۲۱ تیرماه در جلسه […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اولویت پروژهای استان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و دانش‌بنیان دانست و گفت: متوسط رشد اقتصادی درنظر گرفته شده برای کشور در سال جاری ۸ درصد بوده ولی با توجه به ظرفیت خوزستان این موضوع برای استان ۹.۵ درصد تعیین شده است.

آقارضا فتوحی دیروز، ۲۱ تیرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خوزستان اظهار کرد: متوسط رشد اقتصادی که در سال جاری برای کشور در نظر گرفته شده ۸ درصد بوده ولی در خوزستان با توجه به منابع و ظرفیت‌هایی که وجود دارد ۹.۵ درصد تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کرده‌اند، افزود: اولویت پروژه‌های استان با پروژه‌های دانش‌بنیان بوده و دستگاه‌ها باید ارتباط خود را با پارک علم و فناوری تقویت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه نظم خوب و شفافیت کاملی در بودجه خواهد بود باید براساس این ضوابط و معیارها کاری کنیم تا بتوانیم تمام پروژه های نیمه تمام که براساس ظرفیت و منابع به استان اختصاص یافته را به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اتمام پروژه‌های سفر سال‌های پیش مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، ادامه داد: باید پروژه‌هایی که توجیه اقتصادی دارند و نیمه تمام هستند اولویت قرارداده شوند و با اتمام آن ها پروژه‌های جدید آغاز شود.

فتوحی همکاری بانک‌ها در رشد و توسعه اقتصادی استان و رونق و توجه بیشتر به مسکن را مهم دانست و بیان کرد: پیگیری سختی کار و بدی آب و هوا در خوزستان و برطرف کردن مشکلات ایثارگران و توجه بیشتر به آن‌ها از مسائلی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار