افزایش ۱۰ برابری مراجعات کرونایی به مراکز بهداشتی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 25 تیر 1401 | 10:20 ق.ظ
افزایش ۱۰ برابری مراجعات کرونایی به مراکز بهداشتی اهواز دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به افزایش ۱۰ برابری مراجعات کرونایی به مراکز بهداشتی، نسبت به ورود به پیک جدید بیماری هشدار داد.

امرالله مردانی گفت: میزان مراجعات به مراکز بهداشتی نسبت به دو هفته قبل، ۱۰ برابر شده است.

او می گوید: پروتکل‌های بهداشتی باید با دقت رعایت شوند و با ادامه این روند افزایش مراجعات و موارد ابتلا و همچنین ادامه این روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراجعه نکردن مردم برای تزریق واکسن، قطعا باید در انتظار ورود به پیک کرونا باشیم.

به گفته مردانی مرکز نمونه‌گیری کرونا در خیابان شهید امینی در کوی مشعلی و مرکز نمونه‌گیری واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان‌آباد، از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان اهواز هستند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: همه مراکز بهداشت اهواز از ساعت ۸ تا ۱۳ تزریق واکسن را انجام می‌دهند. مرکز بهداشت ۱۷ شهریور در شرق اهواز و مرکز شماره ۵ در خیابان ۱۵ شرقی کیان‌آباد نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده تزریق واکسن برای همشهریان هستند.

مردانی می گوید: افراد ۱۲ تا ۱۸ سال دارای بیماری خاص می‌توانند برای تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند. افراد بالای ۱۸ سال که شش ماه از تزریق دوز سوم‌شان گذشته نیز باید دوز یادآور را تزریق کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار