تماشای رقابت‌های فوتبال از سکوهای ساختِ نیشکر

تاریخ انتشار: شنبه 25 تیر 1401 | 09:28 ق.ظ
تماشای رقابت‌های فوتبال از سکوهای ساختِ نیشکر اگر فوتبالی باشید، احتمالا گذرتان به ورزشگاه فولاد خوزستان افتاده و از روی «سکو»ها، رقابت‌های پرهیجان فوتبال را در مستطیل سبز، به تماشا نشسته‌اید.

جنسِ این سکوها از بِتُن است و صد درصد آن را آبان بسپار توسعه از شرکت‌های وابسته به صنعت نیشکر ساخته است.

کیفیت و جنس بتن‌های ساخته شده این شرکت آنقدر خوب است که از سایر استان‌ها نیز سفارش‌های متعددی دارد و انواع و اقسام سازه‌های بتنی به استان‌های همجوار سرازیر شده است.

کارخانه محصولات بتنی این شرکت با بیش از ۲۵ سال سابقه در تولید انواع لوله و سازه‌های بتنی، دارای تولیدات متنوعی است که کاربردهای زیادی در بخش کشاورزی، صنعت و امور شهری بویژه در حوزه آبرسانی مزارع و باغ ها، زهکشی خاک، فاضلاب خانگی و صنعتی، محوطه سازی و مبلمان شهری دارند.

کارخانه تولید بتن شرکت آبان بسپار توسعه مجهز به سامانه تولید بخار است. محصولات بعد از تولید، در حمام اشباع از بخار قرار داده شده و در نتیجه با توجه به زمان مورد نیاز نگهداری در حمام، مطابق با استاندارد مربوط، از استحکام مطلوب برخوردار خواهند شد.

این شرکت قادر به تولید انواع لوله و سازه‌های بتنی و بتن آماده با هر عیار مطابق با نیاز مشتری است و اخیرا نیز ۱۵۰۰ متر دیوار بتنی برای محل نگهداری سگ‌های بلاصاحب اهواز از سوی این شرکت ساخته و اهدا شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار