نظارت‌ها بر بازار خوزستان کنترل کننده قیمت ها نیست

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 تیر 1401 | 08:57 ق.ظ
نظارت‌ها بر بازار خوزستان کنترل کننده قیمت ها نیست معاون استاندار خوزستان: نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد واقعی نیستند، سیستم‌های نظارتی باید کنترلی، ارشادی و هدایت گری باشد و پاسخی دهد که جامعه آن را بپذیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد واقعی نیست گفت : همه باید تلاش کنند تا ثبات بازار را به دست بگیریم و به عنوان متولیان بخش‌های مخلتف باید کار خود را بلد باشیم.

نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد واقعی نیست

آقارضا فتوحی افزود: دستگاه‌ها برای رضایت‌مندی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند، پیگیری و پیشگیری‌های لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام شود تا به تولید کننده کمک کنیم و شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان از قبیل شرکت نفت، گاز، آب، برق، نفت، گاز و…. ملزم هستند که همراهی کامل با تولید کنندگان را داشته باشند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود و شاهد افزایش تولید باشیم.

فتوحی عنوان کرد: در کالا‌هایی مانند سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی که در کشور نیز تولید می‌شوند و تولید کنندگان داخلی آن‌ها را گران می‌فروشند نیاز به واردات داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قیمت در مواد شوینده، عنوان کرد: مشکلاتی که در کارخانه جات شوینده‌ها وجود دارد، احصا شوند و باید به آن‌ها کمک کنیم تا بیش از این افزایش قیمت نداشته باشند و نظارت بر این صنوف نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به نیاز بازار در ایام محرم، بیان کرد: اقدامات و پیگیری‌های لازم از هم اکنون انجام شود تا در ایام محرم و صفر با هیچگونه مشکل در خصوص هیچ اقلامی نداشته باشیم.

فتوحی بیان کرد: کالا برگ الکترونیک را با فرمانداران به صورت ویژه پیگیری و به آن‌ها ابلاغ شود تا در استان به نتیجه کامل برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار