پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت عید سعید غدیر

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 تیر 1401 | 09:08 ق.ظ
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت عید سعید غدیر بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)   غدیرخم که مصادف با روز هجدهم ماه ذی الحجه است، به عنوان یک واقعه عظیم درتاریخ اسلام عزیز در راستای تداوم رسالت انبیاء الهی و پیوند نبوت و امامت و  دستیابی امت اسلامی به سرچشمه علم و حکمت […]

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

 

غدیرخم که مصادف با روز هجدهم ماه ذی الحجه است، به عنوان یک واقعه عظیم درتاریخ اسلام عزیز در راستای تداوم رسالت انبیاء الهی و پیوند نبوت و امامت و  دستیابی امت اسلامی به سرچشمه علم و حکمت الهی است، عیدی که در مسیر سعادت بخشی بشریت، همواره از جایگاهی خاص برخوردار بوده است.

غدیر اگر چه مسیر تاریخ را متحول کرد، ولیکن یک واقعه‌ی صِرف تاریخی نیست، بلکه نقطه‌ی آغاز جریان خروشانیست که از حقیقت اسلام ناب صیانت می کند و راه را بر هرگونه انحراف و فتنه ای می بندد.

غدیر عیدالله الاکبر است به این معنا که اگر عظمت امیرالمومنین( ع) نبود، تمام رنج ها و مجاهدت‌ها و جان فشانی‌های صدر اسلام، زیر چکمه‌های زر و زور و تزویر له می شد و کمترین آثاری از دین خدا و وحی و رسالت باقی نمی ماند.

راز ماندگاری اسلام و خط زلال هدایت و ناامیدی دشمنان دین حق را در غدیر باید جست.

غدیر نماد برجسته اسلام‌ سیاسی است که امکان تشکیل حکومت اسلامی را برای آینده ی تاریخ بشر فراهم کرد و از همین‌ جهت، سکولاریسم در جهان امروز، نقطه ی مقابل تفکر غدیر و شکل دهی ساختار قدرت در جغرافیای امت اسلامی است‌.

آری، غدیر عید همبستگی عاشقانه ی مسلمانانی است که حول ریسمان مستحکم ولایت و امامت، مسیر استکمال وجودی خویش را در اوج معرفت و اطاعت طی می کنند و سرود آزادی و عدالت را ذیل پرچم پرافتخار توحید، نجوا می کنند.

 فرارسیدن این عید عظمی و عزیز را محضر کلیه مسلمانان و شیعیان‌جهان، هموطنان شریف، بویژه همکاران و خانواده‌های مکرمشان در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تبریک و تهنیت عرض‌می کنم و از خداوند منان توفیق تعمیق معرفت نسبت به آقا امیرالمومنین(ع) را برای همه دلباختگان و عاشقان آن حضرت خواستارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار