رییس اتاق بازرگانی اهواز:

دولت برای حل مشکلات زیرساختی مرزهای خوزستان برنامه‌ریزی کند

تاریخ انتشار: شنبه 1 مرداد 1401 | 09:38 ق.ظ
دولت برای حل مشکلات زیرساختی مرزهای خوزستان برنامه‌ریزی کند  رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت‌های مرزهای خوزستان از ۱۵ سال گذشته تاکنون توسعه و بهسازی چندانی نداشته‌اند، گفت: دولت باید برای حل مشکلات زیرساختی در مرزهای خوزستان، برنامه‌ریزی کند و اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهد.

 

 

دولت برای حل مشکلات زیرساختی مرزهای خوزستان برنامه‌ریزی کند

شهلا عموری ، با اشاره به مشکلات موجود در مرزهای تجاری خوزستان اظهار کرد: باید هرچه سریعتر به وضعیت زیرساخت‌های موجود در مرزهای تجاری خوزستان رسیدگی شود تا شاهد بهبود شرایط صادرات و تجارت در مرزهای استان باشیم.

وی افزود: برای توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه زیرساخت‌های مورد نیاز در مرزها از جمله مرزهای استان خوزستان نیازمند رسیدگی و ساماندهی فوری است و باید به این مساله رسیدگی شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت‌های مرزهای خوزستان از ۱۵ سال گذشته تاکنون توسعه و بهسازی چندانی نداشته‌اند، گفت: دولت باید برای حل مشکلات زیرساختی در مرزهای خوزستان، برنامه‌ریزی کند و اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهد.

عموری عنوان کرد: مدیریت واحد در مرزهای خوزستان در سال‌های اخیر به ‌عنوان یکی از مطالبه‌های جدی فعالان اقتصادی استان، تاکنون به طور کامل محقق نشده و این موضوع مانعی برای توسعه مراودات تجاری بین ایران و عراق است.

وی با تاکید بر بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در مرزهای خوزستان ادامه داد: در استان علاوه بر اتاق اهواز، اتاق‌های آبادان و خرمشهر نیز فعالیت دارند که ظرفیت مناسبی برای توسعه ارتباطات تجاری با کشورهای منطقه هستند و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد: کاهش مشکلات در مرزهای استان قطعا می‌تواند به توسعه تجارت و همچنین رشد صادرات از این مرزها کمک کند. این مساله با همکاری دولت و بخش خصوصی محقق خواهد شد زیرا بخش خصوصی راهکارهایی برای حل این مشکلات دارد که با ظرفیت دولت قابل اجرا هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار