اولین جلسه کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مرداد 1401 | 19:32 ب.ظ
اولین جلسه کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی برگزار شد اولین جلسه کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  برگزار شد. در این جلسه که روز یکشنبه (۲مرداد ۱۴۰۱) برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: برنامه و فعالیت اصلی این شرکت تولید و نگهداشت تولید نفت و بحث‌های مرتبط با آن است که توسط نیروی انسانی انجام […]

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  برگزار شد.

در این جلسه که روز یکشنبه (۲مرداد ۱۴۰۱) برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: برنامه و فعالیت اصلی این شرکت تولید و نگهداشت تولید نفت و بحث‌های مرتبط با آن است که توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

مهندس علیرضا دانشی گفت: با توجه به نیروی انسانی می‌توانیم به تحقق اهداف دست پیدا کنیم و در این راستا نیازمند یک همگرایی همه‌جانبه در تمام شئونات و فعالیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی در سطح شرکت نیاز به انسجام بیشتری دارد افزود: بر این اساس تصمیم گرفته‌ شد ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی در قالب یک کارگروه در ستاد و شرکت‌های تابعه پیگیری و به نتیجه برسد.

مهندس دانشی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که محیط‌های کاری ارتقاء و تلطیف یافته و برای پرسنل جذاب باشد و به استانداردهای موجود برسد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در این راستا باید جلسات مستمر با نمایندگان تام‌الاختیار شرکت‌ها در جهت همگرایی برگزارشود و نظام‌نامه و دستورالعمل‌های لازم برای تحقق اهداف کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی تدوین گردد.

مهندس دانشی افزود: همچنین جلسات تخصصی تشکیل و برای کارها هدف گذاری صورت پذیرد و برنامه‌ها در قالب نقشه راه اجرا شود و فعالیت‌های مجاهدانه، ایثارگرانه و رویه‌های اخلاق‌مدارانه مدنظر قرار گیرد.

وی توجه به خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید برای خانواده‌ها برنامه‌های آموزشی اجرا شود و در این زمینه قرار است در مجتمع آموزش فنون اقداماتی صورت پذیرد.

در این نشست مشاور مدیرعامل در ارتقاء خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی گزارشی از فعالیت کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی ارائه داد.

بهزاد صالح‌بیگی گفت: هدف این کارگروه افزایش انگیزه و تفکر ارزش‌محوری برای رسیدن به یک سازمان چابک و تولید پایدار با همکاری واحدهای ستادی و شرکت‌های تابعه است و در نظر داریم با امکانات موجود ارتقاء بهره‌وری را محقق سازیم.

وی افزود: در کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی تلاش داریم در زمینه ایجاد رفاه نسبی در حوزه‌های فضای سبز، تفریح و انضباط کاری و اجتماعی با حضور نمایندگان مدیریت‌ها،‌ ادارات و شرکت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه مدیر منابع‌انسانی، مدیرعملیات غیر صنعتی، سرپرست‌ روابط عمومی، رئیس پژوهش و فناوری و سرپرست مجتمع آموزش فنون اهواز که در جلسه حضور داشتند و همچنین مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها و مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز کارون، آغاجاری و گچساران که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار