طراحی نرم افزار کالابرگ توسط مخابرات منطقه خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مرداد 1401 | 09:14 ق.ظ
طراحی نرم افزار کالابرگ توسط مخابرات منطقه خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از طراحی نرم افزار کالابرگ به نام “یار” خبر داد و گفت: در انتظار ابلاغ دولت برای ارائه این نرم افزار برای مردم هستیم.

رحیم فلاح زاده اظهار کرد: ساز و کار ایجاد یک نرم افزار برای کالابرگ به مخابرات منطقه خوزستان واگذار شده بود و از این رو مخابرات منطقه خوزستان نرم افزار کالابرگ به نام “یار” طراحی کرد.

وی با بیان اینکه در انتظار ابلاغ دولت برای ارائه این نرم افزار به مردم هستیم، افزود: این نرم افزار برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است تا مردم بتوانند با استفاده از آن از خدماتی که در حوزه کالابرگ ارائه می‌شود استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: افرادی که گوشی هوشمند ندارند نیز می‌توانند از دستور #۲* برای استفاده از خدمات این برنامه استفاده کنند.

فلاح زاده عنوان کرد: نرم افزار “یار” برای خرید کالاهایی که مشمول یارانه شده‌اند از جمله لبنیات، تخم مرغ، مرغ و روغن کاربرد دارد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این نرم افزار در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خوزستان نصب شده است و همچنین به همه این فروشگاه‌ها پیامکی از سامانه کالابرگ ارسال شده است.

وی در پایان افزود: این نرم افزار در مراحل بعدی برای سایر اصناف خوزستان نیز نصب خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار