کشف ۶۳ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مرداد 1401 | 10:12 ق.ظ
کشف ۶۳ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت : تعداد ۶۳ دستگاه رمز ارز غیرمجاز طی یک هفته اخیر در مناطق پنج گانه توزیع برق اهواز کشف و جمع آوری شد.

عبدالحمیدعباس شیاری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه برق  تعداد ۱۵ دستگاه ماینر مدل M۳ در منطقه باهنر اهواز ، ۱۶ دستگاه ماینر مدل A۱ در منطقه ملاشیه و تعداد سه دستگاه ماینر در شهرک رزمندگان اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی با اشاره به کشف ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیر مجاز در منطقه پردیس اهواز ادامه داد : تعداد ۱۱ دستگاه ماینر S۹G و تعداد۱۸ دستگاه ماینر مدل S۹ , S۱۱  در منطقه باهنر با همکاری عوامل انتظامی کشف و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است.

ماه گذشته تعداد ۲۵۳ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مناطق پنج گانه شرکت توزیع برق اهواز کشف و جمع آوری شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار