بازگشت ۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مرداد 1401 | 09:14 ق.ظ
بازگشت ۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در خوزستان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بازگشت ٢ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان خبر داد. علی مهدی پور، با اشاره به تلاش برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای صنعتی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو واحد صنعتی راکد در خوزستان به چرخه تولید بازگشته است. وی افزود: یکی […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بازگشت ٢ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید در استان خبر داد.

علی مهدی پور، با اشاره به تلاش برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای صنعتی در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو واحد صنعتی راکد در خوزستان به چرخه تولید بازگشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ های شرکت شهرک های صنعتی خوزستان حفظ واحدهای تولیدی موجود و رفع مشکلات این واحدها است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در استان، این دو واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته و فعال شدند.

مهدی پور عنوان کرد: این ٢ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی بندر ماهشهر و سوسنگرد مستقر بوده و در بخش شیمیایی و غذایی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: برداشتن موانع و حل مشکلات واحدهای صنعتی از اولویت های دولت سیزدهم است و در همین راستا شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از تمام ظرفیت های خود در جهت احیای واحدهای صنعتی راکد استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پایان گفت: امیدواریم با بازگشت به تولید واحدهای صنعتی راکد شاهد رونق این واحدها و ایجاد اشتغال بیشتر در استان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار