شهردار اهواز در آیین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان: اولویت مدیریت شهری توزیع متوازن خدمات و رفع محرومیت زدایی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مرداد 1401 | 08:16 ق.ظ
شهردار اهواز در آیین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان: اولویت مدیریت شهری توزیع متوازن خدمات و رفع محرومیت زدایی است رضا امینی شهردار اهواز بعد از ظهر دیروز_ سه شنبه چهارم تیرماه در آیین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان اظهار کرد: در دوازدهمین هفته از طرح هر هفته چند افتتاح شاهد افتتاح آسفالت معابر کوی بسیجیان هستیم و با توجه به وضعیت نامناسب این معابر و بازید نماینده محترم ولی فقیه، عملیات آسفالت معابر این […]

رضا امینی شهردار اهواز بعد از ظهر دیروز_ سه شنبه چهارم تیرماه در آیین افتتاحیه آسفالت معابر کوی بسیجیان اظهار کرد: در دوازدهمین هفته از طرح هر هفته چند افتتاح شاهد افتتاح آسفالت معابر کوی بسیجیان هستیم و با توجه به وضعیت نامناسب این معابر و بازید نماینده محترم ولی فقیه، عملیات آسفالت معابر این محله در اولویت قرار گرفت و منطقه دو شهرداری اهواز مسئولیت اجرای آن را عهده دار شد.

وی افزود: وضعیت تامین قیر در ماه های گذشته متاسفانه در شرایط مناسبی قرار نداشت اما در حال حاضر با توجه به شرایط ایجاد شده در تلاش هستیم قیر بیشتری برای کارخانه آسفالت تامین کنیم چرا که آسفالت یکی از ضرورت های زندگی شهری و مورد تقاضای جدی شهروندان اهوازی است.

شهردار اهواز ادامه داد: امیدواریم طرح هر هفته چند افتتاح باعث ایجاد انگیزه بیشتر میان کارکنان و مدیران مناطق و سازمان ها شود چرا که تعریف پروژه صرفا پروژه عمرانی نیست، به طورمثال هفته یازدهم به سامانه های هوشمند مربوط می شد و یا در هفته دیگری بهره برداری از ماشین آلات مد نظر بوده است. هرچقدر به جلو تر می رویم تعداد پروژه ها بیشتر و سطح بیشتری به خود اختصاص می دهند تا با توزیع متوازن خدمات با رویکرد محرومیت زدایی در حاشیه شهر بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: علمیات ترمیم و بازسازی پل فولاد در بخش شرقی توسط شهرداری کوت عبداله و بخش غربی آن توسط شهرداری اهواز در حال انجام است، با توجه به تاکید و تایید دادستان اهواز قطعات به سرقت رفته مانند بادبندها خریداری شده و دریافت شده اند و تا دو الی سه ماه آینده پل آماده بهره برداری خواهد بود.

امینی ادامه داد: همزمان با بازسازی پل فولاد، کند رو جاده ساحلی حدفاصل میدان مالیات تا نزدیکی پل پنجم در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم دو مسیر رفت از شمال به جنوب و یک مسیر جنوب به شمال داشته باشیم که در کاهش ترافیک تاثیر بسزایی دارد.

رسول جامعی مدیر منطقه دو شهرداری اهواز نیز در این مراسم عنوان کرد: پس از بارندگی های زمستان گذشته و مشکلات داخلی، معابر کوی بسیجیان شرایط خوبی نداشتند که پس از بازدید های صورت گرفته تصمیمات مقتضی در خصوص این محله گرفته شد.

وی افزود: در اولین مرحله اقداماتی انجام شد تا شهروندان بتوانند به صورت موقت از معابر برای تردد استفاده کنند و سپس مقدمات زیرسازی آسفالت آنها فراهم و عملیات زیرسازی آسفالت آغاز شد و هرچقدر که میزان بارندگی کاهش پیدا می کرد سرعت عملیات بیشتر می شد.

مدیرمنطقه ۲ شهرداری اهواز ادامه داد: به مرور و با فراهم شدن شرایط عملیات زیرسازی پایان و به سرعت عملیات آسفالت آغاز و امروز شاهد بهره برداری از اسفالت معابر کوی بسیجان در خور و شان ساکنین منطقه هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت محله، شهردار اهواز این پروژه را در اولویت قرار داد و با تلاش سازمان عمران عملیات آسفالت اجرا و به پایان رسید، امیدواریم با پایان یافتن عملیات حفاری فاضلاب بتوانیم عملیات اسفالت معابر محله کیانشهر را به طور کلی داشته باشیم


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار