توصیه‌های برقی در برابر فعالیت سامانه بارشی

تاریخ انتشار: شنبه 8 مرداد 1401 | 10:14 ق.ظ
توصیه‌های برقی در برابر فعالیت سامانه بارشی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آمادگی همه اکیپ‌های عملیاتی در سطح استان در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی مونسون خبر داد. علی خدری، اظهار کرد: با توجه به ادامه هشدارهای سطح قرمز سازمان هواشناسی به علت استمرار بارش‌های شدید و رگباری همراه با طوفان و طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال شکستگی تیرهای برق، سقوط […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آمادگی همه اکیپ‌های عملیاتی در سطح استان در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی مونسون خبر داد.

علی خدری، اظهار کرد: با توجه به ادامه هشدارهای سطح قرمز سازمان هواشناسی به علت استمرار بارش‌های شدید و رگباری همراه با طوفان و طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال شکستگی تیرهای برق، سقوط ترانس، آسیب و خسارت به تاسیسات برقی وجود دارد.

وی افزود: در زمان ناپایداری شرایط جوی به ویژه در زمان بارندگی و طوفان شدید جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، شهروندان از نزدیک شدن به تاسیسات شبکه برق جدا خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شهروندان در صورت مشاهده‌ هرگونه خاموشی، حادثه و یا پارگی سیم، مراتب را سریعاً به مراکز فوریت‌های برق ۱۲۱ و یا ادارات برق شهرستان مربوطه گزارش دهند.

خدری ادامه داد: اکیپ‌های عملیاتی همراه با تجهیزات کامل جهت ترمیم، اصلاح و پایداری شبکه آسیب دیده با آمادگی کامل در تمام شهرهای استان حضور دارند.

وی در پایان گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی مونسون شهروندان همه نکات و دستورالعمل‌های ایمنی در زمینه برق را رعایت کنند تا شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار