پیام سردار شاهوارپور در پاسخ به حضور و پیام های محبت آمیز در پی کسب رتبه برتر کشوری سپاه ولیعصر (عج) در جشنواره اشراف

تاریخ انتشار: شنبه 8 مرداد 1401 | 16:51 ب.ظ
پیام سردار شاهوارپور در پاسخ به حضور و پیام های محبت آمیز در پی کسب رتبه برتر کشوری سپاه ولیعصر (عج) در جشنواره اشراف فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در پاسخ به حضور و پیام محبت آمیز مدیران ، مسئولین ، خانواده‌های معظم شهدا، عشایر استان خوزستان در پی کسب رتبه برتر کشوری سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در جشنواره اشراف سپاه پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است. ‎با اهداء سلام و تحیات الهی پیام های محبت […]

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در پاسخ به حضور و پیام محبت آمیز مدیران ، مسئولین ، خانواده‌های معظم شهدا، عشایر استان خوزستان در پی کسب رتبه برتر کشوری سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در جشنواره اشراف سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

‎با اهداء سلام و تحیات الهی
پیام های محبت آمیز به مناسبت توفیق خدمتگزاری سپاه استان در کسب رتبه برتر کشوری که حاصل مجاهدت‌های فرزندان شما در سپاه ولیعصر (عج) بوده است واصل گردید.

بی شک موفقیت های به دست آمده در جای جای ایران اسلامی خصوصاً در سپاه نتیجه عمل به رهنمودها ، فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز است که همه باید قدر شناسی این نعمت بزرگ باشیم.

برخود فرض می دانم از همه مسئولین ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز، روحانیت معظم و ائمه جمعه و جماعت عشایر غیور عرب ، بختیاری ، بهمئی و … ، اعضای شورای تامین استان ، مدیران شرکت‌ها ، ادارات ، نهادها شهرداری ها ، اصحاب رسانه و صدا و سیمای خوزستان ، آحاد بسیجیان سلحشور و همه اقشار مردم عزیزمان که حضورا و یا با ارسال پیام، خادم خود و سرباز ولایت را در سپاه مورد لطف و محبت قرار دادند ، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم ،اطمینان می دهیم به عهدی که بسته ایم برای پاسداری از کیان ایران اسلامی و خدمتگزاری به مردم ولایتمدار هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و به رغم دشمنی دشمنان کینه‌توز و با توکل بر خداوند متعال بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

برادر شما سرترتیب پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج)استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار