شهردار اهواز خبر داد: اصلاح هندسی کندرو جاده ساحلی حد فاصل میدان قوری تا رستوران پالادیوم با هدف کاهش ترافیک

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مرداد 1401 | 10:18 ق.ظ
شهردار اهواز خبر داد: اصلاح هندسی کندرو جاده ساحلی حد فاصل میدان قوری تا رستوران پالادیوم با هدف کاهش ترافیک رضا امینی شامگاه دیروز شنبه_ هشتم مردادماه_ در بازدید از عملیات اصلاح هندسی بخشی از جاده ساحلی اظهار کرد: با توجه به مسدود شدن پل فولاد که اثرات زیادی بر ترافیک دو شهرستان کارون و اهواز دارد، عملیات اصلاح هندسی کندرو جاده ساحلی حد فاصل میدان قوری تا رستوران پالادیوم در دستورکار قرار گرفت. وی […]

رضا امینی شامگاه دیروز شنبه_ هشتم مردادماه_ در بازدید از عملیات اصلاح هندسی بخشی از جاده ساحلی اظهار کرد: با توجه به مسدود شدن پل فولاد که اثرات زیادی بر ترافیک دو شهرستان کارون و اهواز دارد، عملیات اصلاح هندسی کندرو جاده ساحلی حد فاصل میدان قوری تا رستوران پالادیوم در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: این اصلاح هندسی به طول ۸۰۰ متر در عرض ۱۲ متر با سرعت خوبی توسط معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری در حال انجام است.

شهردار اهواز تاکید کرد: امیدواریم همانگونه که دانشگاه شهید چمران تاکنون حمایت های بسیار خوبی داشته اند با تدوام این همکاری طی یک الی دو هفته آینده این پروژه به بهره برداری برسد و از حجم ترافیک ایجاد شده کاسته شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار