پنجمین جلسه ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب و برق خوزستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مرداد 1401 | 09:01 ق.ظ
پنجمین جلسه ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب و برق خوزستان تشکیل شد پنجمین جلسه ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب و برق خوزستان در سال جاری با حضور کلیه اعضا تشکیل شد.

پنجمین جلسه ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب وبرق خوزستان در تاریخ ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت سامانه بارشی جدید در خوزستان،میزان اثر گذاری بارش ها، افزایش دبی رودخانه ها، خسارات احتمالی و نیز بروز رسانی نقشه های پیش بینی بارش، اقدامات انجام شده توسط بخشهای مختلف سازمان آب و برق، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در این جلسه بر بسیج کلیه امکانات و فعالسازی تیم های عملیاتی به صورت ۲۴ ساعته و هماهنگی با مدیریت بحران استان تاکید شد.

گفتنی است با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور، استان خوزستان و مدیریت بحران استانداری خوزستان، اولین جلسه ستاد مدیریت سیلاب در سال جاری در تاریخ ۳/۵/۱۴۰۱ در سطح ستاد مرکزی سازمان با هدف برنامه ریزی، هماهنگی و اقدام لازم در اسرع وقت تشکیل شد.

در این جلسات علاوه بر مسئولین ستاد مرکزی سازمان، تمامی دست اندرکاران منطقه ای و مدیران عامل شرکتهای بهره برداری تابعه به صورت مجازی در جلسه حضور داشته و گزارشات میدانی به صورت مستقیم از اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته صورت می گرفت. به موازات این اقدامات، جلسات هماهنگی ستاد بحران در سطح شهرستانها نیز انجام گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار