دیدار شهردار اهواز با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 مرداد 1401 | 18:14 ب.ظ
دیدار شهردار اهواز با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته نهم مرداد ماه رضا امینی شهردار اهواز در دومین شب از ماه محرم ضمن شرکت در مراسم سوگواری و روضه امام حسین(ع) با آیت الله کعبی نماینده مردم اخوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد. امینی در این دیدار به تشریح چشم انداز و برنامه های آتی شهرداری پرداخت و گزارشی […]

شب گذشته نهم مرداد ماه رضا امینی شهردار اهواز در دومین شب از ماه محرم ضمن شرکت در مراسم سوگواری و روضه امام حسین(ع) با آیت الله کعبی نماینده مردم اخوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

امینی در این دیدار به تشریح چشم انداز و برنامه های آتی شهرداری پرداخت و گزارشی از اقدامات چندماه گذشته را به نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ارائه داد.

آیت الله کعبی نیز در این دیدار بر همگرایی در بین همه مدیران شهری و استانی در جهت تسریع در حل مشکلات مردم تاکید کرد و با تقدیر از اقدامات انجام گرفته نسبت به فراهم کردن شرایط بهتر  زندگی مردم در اهواز توصیه ها و ارشادات لازم را عنوان داشت.

گفتنی است در این دیدار سیاوش محمودی رییس شورای شهر، سراج عضو شورا، سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان  و تعدادی از مدیران شهری، شهردار را همراهی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار