فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان تاکید کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مرداد 1401 | 11:31 ق.ظ
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بر تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان تاکید کرد فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه های مه‌پاش دامداری‌های روستاهای مچریه دشت آزادگان بر ضرورت تکمیل پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان تاکید کرد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید پروژه های مه‌پاش دامداری‌های روستاهای مچریه دشت آزادگان و همچنین آخرین اقدامات سپاه و بسیج درخصوص کمک‌رسانی به سیل زدگان خوزستان بیان کرد: امسال در حوضه کرخه در منطقه دشت‌آزادگان متاسفانه مشکلات زیادی برای کشاورزی و دام مردم ایجاد شد و به ویژه دامداران که در این عرصه آسیب فراوانی دیدند به همین خاطر مقرر شد مه‌پاش نصب شود تا مشکل دامداران برطرف شود.

وی افزود: مجموعه بسیج سازندگی به همراه گروه‌های جهادی در روستای مچریه نزدیک هورالعظیم و رودخانه نیسان ورود کردند و از طریق سیستم لوله‌کشی مه‌پاش و نصب تانکر شبکه آب را برای دام‌ها منتقل کردند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: تا حدود زیادی مشکل دامداران منطقه برطرف شده است و امید است در این فصل گرما مشکلات بیشتری برای دام ها ایجاد نشود.

وی بیان کرد: یکی از مسایل عمده کشور ما و همچنین در سطح جهان بحث امنیت غذایی است که باید به آن توجه ویژه شود؛ هر چه به دامداران کمک کنیم تا از دام ها نگهداری کنند بی‌شک تولید افزایش پیدا می‌کند. 

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: فرماندار شهرستان هویزه، فرمانده سپاه این شهرستان و رییس جهاد کشاورزی در این زمینه همکاری خوبی داشتند و در بیش از ۱۵۰ مجموعه مه‌پاش نصب شده و این روند همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: همچنین در این حوزه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز ورود کرده و بخشی از خدمت‌رسانی به دامداران را برعهده گرفته و اقدامات خوبی را تاکنون در دستور کار قرار داده اند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: بخشی از پروژه آبرسانی در دشت آزادگان نیز که از مدتی پیش آغاز شد در حال تکمیل است؛ بیش از ۱۰ کیلومتر لوله کشی تا روستای آلبوعفری اجرا شده و امید است بتوانیم سایر پروژه های آبرسانی در سراسر منطقه دشت آزادگان و حمیدیه را نیز به سرانجام برسانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار