کارکنان کشت و صنعت سلمان فارسی به سوگ و عزاداری امام حسین(ع) نشستند

تاریخ انتشار: جمعه 14 مرداد 1401 | 14:18 ب.ظ
کارکنان کشت و صنعت سلمان فارسی به سوگ و عزاداری امام حسین(ع) نشستند باتوجه به آغاز ماه محرم ، ماه حزن واندوه ، ماه شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای او و همانند سایر اقشار جامعه ، در پنجمین روز از ماه محرم، کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با ذکر زیارت عاشورا و عزاداری به سوگ نشستند. در پنجمین روز از ایام محرم، عاشقان و […]

باتوجه به آغاز ماه محرم ، ماه حزن واندوه ، ماه شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای او و همانند سایر اقشار جامعه ، در پنجمین روز از ماه محرم، کارکنان شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی با ذکر زیارت عاشورا و عزاداری به سوگ نشستند.

در پنجمین روز از ایام محرم، عاشقان و محبان اهل بیت کشت و صنعت سلمان فارسی درحسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیر عامل شرکت کاغذ سازی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهرستان دارخوین و مدیران و پرسنل شرکت به سوگواری وعزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم که باقرائت قرآن شروع شد، روحانی حوزه و دانشگاه حجت السلام و المسلمین فرحانی سخنرانی و روضه خوانی نیز به عمل آورد و پس از آن مداحی و نوحه خوانی وسینه زنی انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار