قطع برق مشترکان پرمصرف در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 15 مرداد 1401 | 08:42 ق.ظ
قطع برق مشترکان پرمصرف در اهواز برق ۹۰۴ مشترک پرمصرف اداری، کشاورزی و تجاری در هفته جاری در مناطق مختلف توزیع برق کلانشهر اهواز قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به استمرار کنترل و نظارت پایش لحظه‌ای مصرف برق ادارات و مراکز تجاری بیان کرد: عملکرد مرکز پایش برای تعداد هفت هزارو ۴۳۷ مشترک تحت نظارت این اداره به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار مصرف بیش از حد مجاز دریافت کردند.

عبدالحمید عباس شیاری ادامه داد: صنعت برق با تمام توان در این شرایط سخت آب و هوایی با توجه به گرمای ۵۰ درجه و گرد و غبار تلاش می‌کند تا بتواند برق مستمر و پایداری را به شهروندان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد: با مدیریت بار توسط مرکز پایش انرژی این اداره به صورت روزانه ۱۲۰مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند به راحتی مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

شیاری گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولد‌های اضطراری خود کاهش دهند.

وی در پایان با اشاره به گرمای هوا از کلیه شهروندان خواست: در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ می‌باشد جدا از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر این‌ها استفاده ننمایند تا شاهد استمرار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در کلانشهر اهواز باشیم.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که شامل ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار