ترانشیپ بیش از یک میلیون و ۵۶ هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مرداد 1401 | 09:01 ق.ظ
ترانشیپ بیش از یک میلیون و ۵۶ هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ترانشیپ یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۹۶ تن کالا از پایانه های مرزی استان در چهارماه نخست امسال خبر داد. فواد غزیعلی، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۹۶ تن کالا از […]

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ترانشیپ یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۹۶ تن کالا از پایانه های مرزی استان در چهارماه نخست امسال خبر داد.

فواد غزیعلی، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال یک میلیون و ۵۶ هزار و ۳۹۶ تن کالا از پایانه های مرزی استان ترانشیپ شده است.

وی افزود: سهم ترانشیپ کالا از پایانه مرزی شلمچه ۵۵۶ هزار و ۹۷۶ تن کالا توسط ۲۴ هزار و ۵۹ دستگاه کامیون بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۸۸ درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در پایانه مرزی چذابه نیز ۴۹۹ هزار و ۴۲۰ تن کالا توسط ۱۱ هزار و ۴۳۴ دستگاه کامیون جابه جا شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.

غزیعلی عنوان کرد: مواد غذایی، تره بار، مصالح ساختمانی، وسایل مکانیکی و خانگی، لبنیات و آبزیان پرورشی، چوب و آهن آلات از مهمترین اقلام ترانشیپ به عراق از پایانه تجاری چذابه بوده است.

وی ادامه داد: محصولات فولادی، مصالح ساختمانی، سیمان و کلینکر (مواد اولیه سیمان) و قطعات نیروگاهی از محصولات ترانشیپ شده از مرز شلمچه به عراق است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار