تشکیل ستاد بزرگداشت هنرمند فقید «حاج نادر طالب زاده» در استان خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مرداد 1401 | 09:15 ق.ظ
تشکیل ستاد بزرگداشت هنرمند فقید «حاج نادر طالب زاده» در استان خوزستان نشست هماهنگی بزرگداشت هنرمند فقید حاج نادر طالب زاده به میزبانی روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

نشست هماهنگی بزرگداشت هنرمند فقید حاج نادر طالب زاده شنبه (۱۵ مرداد) با حضور رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز، مدیر عملیات غیرصنعتی، مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی، مدیر عملیات ترابری روئسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه، مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) و رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان و مشاورین استاندار و فرماندار و همچنین نمایندگانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت امور مالی، شهرداری اهواز و تعدادی از کارکنان مناطق و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب به میزبانی روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

در ادامه سعید آتشبار سرپرست روابط عمومی مناطق نفت‌خیز جنوب، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خوش آمدگویی به حضار، در خصوص تجلیل از مقام هنرمند فرهیخته، عمار سینمای ایران حاج نادر طالب زاده، اظهار داشت: ایشان در عرصه هنر و فرهنگ نیروسازی کرده و در جهان اسلام و غرب کنشگر بوده و جهانی اندیشیده‌اند.

وی افزود: مرحوم طالب‌زاده ادامه راه شهید آوینی است که شایسته است با کمک دیگر دستگاه‌ها بزرگداشتی در خور شخصیت بزرگ او گرفته شود.

سرپرست اداره روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه گفت: آن فقید همیشه حرفی تازه بر لب و ایده‌ای نو در ذهن داشت که همین موضوع سبب شد در تمام دوران‌، جبهه فرهنگی انقلاب با روحیه جهادی و حرفی تازه در میدان باشد.

در این نشست علمدار متولی مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: مهندس دانشی مدیر عامل محترم تاکید ویژه ای در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم طالب زاده داشته اند و همه دستگاه‌های استان و شرکت‌های نفتی ان‌شاءالله در این بزرگداشت شرکت نمایند.

بهزاد صالح بیگی مشاور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در امور خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی نیز با تشکر از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز در خصوص ابعاد شخصیت مرحوم طالب زاده به نکاتی اشاره کرد.

در این نشست، غلامرضا کمالی مدیر عملیات غیر صنعتی مناطق نفت‌خیز جنوب بر آمادگی این مدیریت در جهت برگزاری باشکوه گرامیداشت یاد هنرمند مجاهد مرحوم نادر طالب زاده تأکید کرد .

همچنین امیر بصیری مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید نیز بیان داشت: در حوزه خدمات ترابری آمادگی کامل داریم که از این اقدام فرهنگی پشتیبانی و تجهیزات لازم را پای کار بیاوریم.

 

در انتها این نشست نیز سایر مدعوین با ذکر نکات و خاطراتی از مرحوم طالب زاده به خصلت‌های ممتاز این شخصیت جهادگر و رهرو امام خمینی (ره) اشاره و بر آمادگی کامل خود در برگزاری مراسم تجلیل از آن فقید تاکید کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار