کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم سنگدان تاریخ مصرف گذشته در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مرداد 1401 | 11:22 ق.ظ
کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم سنگدان تاریخ مصرف گذشته در اهواز رئیس اداره دامپزشکی اهواز از کشف ۶۰۰ کیلوگرم سنگدان تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در یکی از سردخانه‌های شهرستان اهواز خبر داد.

رضا حفیظی رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بر واحد‌های نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و افزایش بازرسی‌های کارشناسان اداره دامپزشکی اهواز از سردخانه‌های پخش مواد غذایی در سطح شهرستان حدود ۶۰۰ کیلوگرم سنگدان منجمد مرغ تاریخ منقضی کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز می گوید: با توجه به افزایش قیمت فرآورده‌های خام دامی و جلوگیری از هدر رفته سرمایه ذینفعان در این صنعت ضروری است، صاحبان سردخانه‌های نگهداری نسبت به انبار گردانی اصولی و رصد تاریخ انقضا محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حفیظی هم چنین از رستوران داران در خواست نمود: هنگام خرید محصول به تاریخ تولید و انقضا فرآورده خام توجه نموده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

 به گفته او  شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده خام دامی جهت برخورد و جلوگیری از اشاعه انواع بیماری‌ها با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۶۹۱۲۱ تماس حاصل فرمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار