تلاش می‌شود بهداشت و درمان خوزستان ارتقا یابد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 مرداد 1401 | 11:45 ق.ظ
تلاش می‌شود بهداشت و درمان خوزستان ارتقا یابد معاون درمان وزارت بهداشت از تلاش برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان خوزستان خبرداد. دکتر سعید کریمی در بدو ورود به خوزستان که امروز (۱۹ مردادماه) به منظور بررسی امکانات بهداشتی درمانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی انجام شد، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سومین سفر استانی خود به […]

معاون درمان وزارت بهداشت از تلاش برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان خوزستان خبرداد.

دکتر سعید کریمی در بدو ورود به خوزستان که امروز (۱۹ مردادماه) به منظور بررسی امکانات بهداشتی درمانی شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، اندیکا و لالی انجام شد، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سومین سفر استانی خود به اهواز اظهار کرد: این سفر به منظور پیگیری مصوبات و تصمیمات سفر قبلی انجام شده است.

وی افزود: در مورد درمان و تامین تجهیزاتی مانند آنژیوگرافی، سی تی اسکن و سونوگرفی قول هایی داده شده بود که این تجهیزات تحویل داده شده اند و تجهیزات مربوط به NICU هم به زودی تحویل داده خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: این بار به صورت تیمی و همراه معاون بهداشت وزارت بهداشت و همکارانی از معاونت پشتیبانی خدمت رسیدیم تا وضعیت و مشکلات بهداشتی و درمانی مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را بازدید و مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم تا بتوانیم وضعیت بهداشت و درمان در این نقاط و خوزستان را ارتقاء دهیم.

وی افزود: همچنین تلاش می کنیم سریعتر مشکلاتی که در محدوده دانشگاه علوم پزشکی اهواز وجود د ارد با همراهی رئیس دانشگاه و دیگر مسئولان رفع شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار