افتخارآفرینی دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور

تاریخ انتشار: شنبه 22 مرداد 1401 | 10:15 ق.ظ
افتخارآفرینی دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به کسب عناوین برتر رشته‌ی تکواندو و کاراته بخش کاتاتیمی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور شدند. در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، ریحانه مهدی‌پور، فاطمه جعفری و فاطمه حیاتی مقام دوم رشته‌ی کاراته بخش کاتاتیمی و فاطمه محمدپور مقام سوم تکواندو […]

دانشجویان دختر دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به کسب عناوین برتر رشته‌ی تکواندو و کاراته بخش کاتاتیمی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور شدند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، ریحانه مهدی‌پور، فاطمه جعفری و فاطمه حیاتی مقام دوم رشته‌ی کاراته بخش کاتاتیمی و فاطمه محمدپور مقام سوم تکواندو در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم را کسب کردند.

گفتنی است کاروان ورزشی دختران دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۷ تا ۲۶ تیرماه با حضور ۶۰ ورزشکار و در قالب تیم‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال‌، بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو و تیراندازی راهی این مسابقات شد.

همچنین کاروان ورزشی پسران دانشگاه شهید چمران اهواز نیز از ۲۷ تیرماه تا هفتم مردادماه به این دوره از مسابقات اعزام می‌شود.

دانشگاه تبریز در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور میزبان ۱۰۰ دانشگاه و موسسه‌ی آموزش عالی است.

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز کسب این موفقیت را به دانشجویان افتخارآفرین این دانشگاه و مربیان آن‌ها، شادباش می‌گوید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار