لزوم تسریع در راه اندازی موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 22 مرداد 1401 | 10:07 ق.ظ
لزوم تسریع در راه اندازی موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان بر اهمیت، نقش و جایگاه این پروژه در تحولات اجتماعی و اقتصادی منطقه و بر تسریع در راه‌اندازی این پروژه تأکید کرد. سعید آتشبار بعد از ظهر چهارشنبه ۱۹ مرداد در بازدید از بخش‌های مختلف پروژه موزه […]

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان بر اهمیت، نقش و جایگاه این پروژه در تحولات اجتماعی و اقتصادی منطقه و بر تسریع در راه‌اندازی این پروژه تأکید کرد.

سعید آتشبار بعد از ظهر چهارشنبه ۱۹ مرداد در بازدید از بخش‌های مختلف پروژه موزه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: منابع و تجهیزات مناسبی شامل اسناد و اشیای تاریخی صنعت نفت برای انتقال دانش و تاریخ تحولات صنعت نفت گردآوری شده و ضرورت دارد با پیگیری‌های فوری و ضروری موزه مسجدسلیمان هر چه سریعتر راه اندازی گردد.

آتشبار اذعان کرد مدیر عامل محترم، مهندس دانشی تاکید ویژه ای بر ساماندهی فوری و تسریع عملیات اجرایی پروژه دارند لذا بر همین اساس شیوه نامه تسریع عملیات اجرایی تدوین خواهد شد و با همفکری کارشناسات موزه در روابط عمومی مناطق نفت‌خیز و صاحب نظران، سند راهبردی مدیریت موزه های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تدوین خواهد شد.

ابوذر شجاعی برجوئی مسئول موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان نیز در این دیدار در خصوص وضعیت ساختمان اصلی، اجزای تشکیل دهنده موزه، گنجینه‌ها، اشیا و تجهیزات موزه‌ای جمع‌آوری شده توضیحاتی ارائه کرد.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیش از آن نیز با حضور در اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با رییس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

آتشبار در این نشست صمیمانه ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: روابط عمومی امروز یک هنر و یک فن است که در جهت ایجاد تعامل و بهینه‌سازی ارتباطات انسانی و اداری توسط متخصصان این حرفه صورت می‌گیرد.

وی با عنوان اینکه هنر روابط عمومی‌ها، معرفی ظرفیت‌ها، داشته‌ها،خدمات وتوانمندی سازمان متبوع با استفاده از ترفندهای مختلف رسانه‌ای و ارتباطاتی می‌باشد، بیان داشت: ضرورت دارد مدیران محترم صنعت نفت، نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در تقویت اعتماد آحاد عموم را بیشتر درک کرده و با ارایه اطلاعات و اخبار مناسب از واحدهای زیرمجموعه، روابط عمومی‌ها را در تدوین گزارش عملکرد و اخبار از ارایه خدمات صنعت نفت در حوزه‌های مختلف خصوصاً مسئولیت اجتماعی، بیش از پیش حمایت نمایند.

 سرپرست روابط عمومی مناطق نفت‌خیز، همچنین ضمن تأکید بر لزوم خلق ایده‌های نو و تفکر در روابط عمومی‌ها گفت: باید با ایجاد کارگروه‌های تخصصی و دریافت ایده‌های مختلف و راهگشا از عموم شهروندان اعم از منتقد، موافق و کارکنان سازمان، تلاش کنیم تا نفت در نفت محصور نباشد و ویترین ارزشمندی از خدمات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این صنعت بزرگ و خدمتگزار به عموم خصوصاً نقش آفرینی در حوادث و بحران‌های بزرگ اجتماعی نظیر سیل، زلزله و حادثه ای نظیر ریزش ساختمان متروپل باشیم.

وی ادامه داد: امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از حیث نیروی انسانی تجهیزات و محدودیت‌های ساختار که بخشی از برخی قوانین به جای مانده از دولت قبل امکان تحرک بیشتر و انگیزه بیشتر در راستای فعالیت بهتر روابط عمومی ‌ها در صنعت نفت را کاهش داده است با این وجود انتظارات زیادی از درون و هم از برون سازمان از روابط عمومی ‌ها وجود دارد.

آتشبار، روابط عمومی‌ها را یک اداره یا دستگاه عملیاتی دانست و افزود: جنس و ماهیت کار اینگونه است که می‌باید در ساعات غیر اداری نیز بخشی از روابط عمومی‌ها مشغول به فعالیت باشند، لذا انتقال این حساسیت و سختی‌کار به مدیران ارشد و ایجاد درک متقابل بخشی از وظیفه ما می‌باشد.

وی ارتباط جدی با ذینفعان بیرون از سازمان و اقناع افکار عمومی، مهم ارزیابی کرد و گفت: در کنار ارتباط با خارج از سازمان، تعامل جدی با مدیریت‌های درون سازمان جهت انعکاس عملکرد و معرفی جامع صنعت نفت یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها می باشد.

در ابتدای این نشست، قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و متصدیان بخش‌های مختلف این اداره، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام ارایه نمودند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار