گسترش چتر حمایتی ‌‌درمانی نیشکر بر بیماران شعیبیه شوشتر

تاریخ انتشار: شنبه 22 مرداد 1401 | 13:20 ب.ظ
گسترش چتر حمایتی ‌‌درمانی نیشکر بر بیماران شعیبیه شوشتر ۳۰۰ بیمار نیازمند شعیبیه به همت نیشکر درمان شدند سیصد بیمار نیازمند بخش محروم شعیبیه شوشتر و ۶۰ روستای تابعه با حضور ۱۵ پزشک متخصص بسیج جامعه پزشکی خوزستان در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) به‌طور رایگان از خدمات درمانی بهره‌مند شدند. دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام […]

۳۰۰ بیمار نیازمند شعیبیه به همت نیشکر درمان شدند

سیصد بیمار نیازمند بخش محروم شعیبیه شوشتر و ۶۰ روستای تابعه با حضور ۱۵ پزشک متخصص بسیج جامعه پزشکی خوزستان در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) به‌طور رایگان از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر گفت: این تیم پزشکی متشکل از بخش های ارتوپدی، قلب و عروق، اطفال، چشم پزشکی، متخصص داخلی، گوش و حلق، بینی، سونوگرافی، زنان و داروخانه در نخستین ساعات روز جمعه ۲۱ مرداد با استقرار در شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) خدمات تخصصی پزشکی رایگان به ساکنان بخش شعیبیه و روستاهای اطراف در حوزه عملیاتی این شرکت ارائه کردند.

دکتر ناصری با اشاره به اقدامات مشابه صورت گرفته در سال های اخیر از سوی شرکت توسعه نیشکر، علت استمرار چنین خدماتی را اعتقاد قلبی به خدمات‌رسانی به مناطق پیرامونی کشت و صنعت ها دانست و گفت: خدمت به مردم مناطق محروم اولویت ماست و همیشه بر آن تاکید ویژه‌ای داریم.

اخیرا بزرگترین تیم پزشکان متخصص با همراهی بسیج جامعه پزشکی و حمایت صنعت نیشکر، راهی همین منطقه شعیبیه شدند و هم‌اکنون نیز طرح درمان رایگان بیماران به صورت مدام در مناطق همجوار، از شمال تا جنوب استان، انجام می‌شود.

پشتیبانی از پزشکان جهادگر و کمک به درمان بیماران نیازمند منطقه «کوی علوی» اهواز، از دیگر اقدامات این شرکت در ماه‌های گذشته است. این پزشکان به مدت سه روز، در کوی علوی اهواز مستقر شدند و با راه‌اندازی غرفه‌های مختلف، بیماران نیازمند را درمان کردند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) نیز در حاشیه این اقدام گفت: عمل به مسئولیت های اجتماعی بخشی از وظایف این شرکت است و به لطف الهی توانستیم با همکاری بسیج جامعه پزشکی گامی برای خدمت رسانی به روستاهای همجوار این شرکت در بخش شعیبیه شوشتر انجام دهیم.

محمدرضا عصاره آمادگی این شرکت وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را برای انجام بیشتر و مطلوب تر مسئولیت های اجتماعی در سطح منطقه اعلام کرد و افزود: اکثریت نیروی کار دائمی و فصلی این شرکت از روستاهای اطراف تامین می‌شود و این خود نقش مهمی در بهبود معیشتی روستاهای پیرامونی دارد.

این اقدام خیرخواهانه با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان، فرماندار، امام جمعه شهرستان، رئیس علوم پزشکی و جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان برگزار شد.

این مسئولین، ضمن بازدید از روند درمان بیماران، از اقدام بسیج جامعه پزشکی و پشتیبانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قدردانی کردند و آن را گامی در جهت توسعه سلامت منطقه برشمردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار