شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مرداد 1401 | 09:02 ق.ظ
شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و شناسایی ۳۶۰ بیمار در استان در شبانه روز اخیر خبر داد.

محمد علوی درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ خوزستان گفت: در شبانه روز اخیر، حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه گیری کرونا در استان مراجعه کرده اند و حدود یک هزار نمونه دریافت شد.

به شناسایی ۳۶۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ و افزایش ۱۴۸ نفری آمار در مقایسه روز قبل اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شده اند و ۳ نفر نسبت به مدت یاد شده افزایش یافته است.

علوی تعداد فوتی‌های کرونایی را ۳ نفر اعلام کرد و ادامه داد: باتوجه به مثبت شدن ۴۰ درصد نتایج پی سی آر، گردش ویروس در جامعه بالا و خطر انتشار عفونت جدی بوده و و وضعیت استان در مقایسه با هفته قبل بدتر شده است.

به گفته سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان؛ در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

رئیس مرکز بهداشت استان می‌گوید: اگرچه شاهد روند صعودی ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن هستیم، ولی در مقایسه با سایر استان‌های کشور وضعیت مطلوب تری داریم، البته نباید این شرایط سبب عادی انگاری شود و همچنان استفاده از ماسک، تزریق واکسن کرونا و دز یادآور، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در اماکن شلوغ، عروسی و فاتحه خوانی بهترین و موثرین راهکار برای پیشگیری از افزایش ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از آن است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار