تلاش قابل توجه سازمان عمران شهرداری اهواز نسبت به تعریض جاده ساحلی غربی

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 مرداد 1401 | 23:02 ب.ظ
تلاش قابل توجه سازمان عمران شهرداری اهواز نسبت به تعریض جاده ساحلی غربی عادل شیشه‌گری امروز_ دوشنبه سی و یکم مردادماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان عمران اظهار کرد: تعریض مسیر ساحلی در مدت زمان کوتاه به اتمام رسید که رضایت بسیاری از شهروندان را در پی داشت، اگر چه هنوز نواقصی دارد اما به […]

عادل شیشه‌گری امروز_ دوشنبه سی و یکم مردادماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان عمران اظهار کرد: تعریض مسیر ساحلی در مدت زمان کوتاه به اتمام رسید که رضایت بسیاری از شهروندان را در پی داشت، اگر چه هنوز نواقصی دارد اما به زودی مرتفع خواهند شد.
وی افزود: با توجه اینکه پروژه‌های زیادی در سطح شهر از سوی شهرداری سبب ایجاد ترافیک شده است با این حال با همراهی پلیس راهور ساماندهی ترافیک در حال انجام است.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه از ابتدای مهرماه ظرفیت ترافیکی معابر افزایش می‌یابد، گفت: در این خصوص نامه‌ای به صورت مکتوب برای شهردار ارسال کرده‌ایم تا موارد ترافیکی به سازمان‌ها و مناطق ابلاغ شود، چرا که بازگشایی مدارس باعث ایجاد ترافیک بیشتری در سطح شهر خواهد شد.
وی ادامه داد: در نامه مکتوب به شهرداری خواستار شدیم که مسائل مرتبطت با ایمنی دانش آموزان را مدیران مناطق و سازمان‌ها با دقت نظر ویژه ای پیش ببرند. همچنین ایمن سازی پل‌های عابر پیاده، خطوط عرضی تردد عابر پیاده، علائم راهنمایی و… در این نامه مطرح شد.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: همچنین خواهان آن شدیم تا لکه گیری معابر سطح شهر را با دقت ویژه ای پیش برده و اکیپ‌های لکه گیری به ویژه معابر اصلی که تردد بیشتری در آنها برقرار است، باید با دقت ویژه ای افزایش و کار را پیش ببرند.
وی با بیان اینکه تعمیر پل ششم و پروژه تقاطع دانشگاه شهید چمران در حال انجام است، تاکید کرد: خواهان آن هستیم تا در روند اجرای این طرح‌ها سرعت بیشتری ایجاد شود و امیدواریم با ابتدای سال تحصیلی حداقل تنش‌های ترافیکی را شاهد باشیم.
شیشه‌گر تصریح کرد: در شهریور ماه یکی از لاین‌های تقاطع دانشگاه شهید چمران به بهره برداری می‌رسد و شرایط بهتری ایجاد می‌شود و از حجم سنگین ترافیک تا حدودی جلوگیری خواهد شد، علاوه بر آن عملیات تعمیرات پل را تسریع داده شود، چرا که تأثیر بسیاری در ترددها خواهد داشت.
وی در ادامه اضافه کرد: از شرکت آبفا می‌خواهیم ترمیم نوارهای حفاری را با جدیت بیشتری پیش ببرند، اگر چه وظیفه اصلی این سازمان توسعه شبکه آب و فاضلاب است، اما وظیفه فرعی هم بر عهده دارد که بعد از لوله گذاری سریعاً ترمیم‌ها انجام شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: اکنون معابر زیادی در سطح مناطق مختلف اهواز به دلیل عدم ترمیم پس از لوله گذاری بسته شده‌اند که با باز شدن مدارس مشکلات بیشتر خواهد شد و از آبفا می‌خواهیم تا به پیمانکاران فشار بیشتری بیاورد و معابر نیز تا قبل از آغاز سال تحصیلی باز شوند.
وی با اشاره بر لزوم افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی با آغاز سال تحصیلی، تاکید کرد: در نامه مکتوب به شهردار خواهان شدیم که سازمان‌های تاکسی رانی و اتوبوس رانی تمام توانشان را برای حضور حداکثری ناوگان عمومی برای ارائه خدمات به کار بگیرند و پای کار باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار