فعالیت ۹ قرارگاه برای پیگیری و حل مشکلات خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 شهریور 1401 | 10:23 ق.ظ
فعالیت ۹ قرارگاه برای پیگیری و حل مشکلات خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مسایل و چالش‌های این استان بر طرف شود.

سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام علی (ع) اهواز افزود:این قرارگاه ها باهمراهی و مشارکت مردم در بخش های عمرانی ، زیرساختی ، رفاهی و فرهنگی با اهداف مشخص فعال هستند و تاکنون گام های بلندی برای بهبود معیشت ، اشتغال و محرومیت زدایی در این استان برداشته‌اند.

وی در ادامه به تشریح توطئه های دشمنان نظام در ابعاد مختلف پرداخت و افزود:امروزه عرصه اجتماعی یکی از عرصه‌هایی است که دشمن روی آن کار می‌کند و با کشور ایران از طریق آن می‌جنگد.

شاهوارپور با اشاره به تغییرعرصه‌های دشمنان برای مبارزه با ایران افزود: دشمنان در عرصه زمینی، هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل کرد اما اراده قوی و ایمان بالای جوانان مانع شکست ایران شد ، بنابراین دشمن به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی ورود کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به سرمایه گذاری دشمن در عرصه‌های دیگر اشاره کرد و گفت: دشمن ۱۴۴ میلیون دلار در شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه کرد تا بتواند روی اعتقادات مردم تاثیر بگذارد.

شاهوارپور در خاتمه گفت:در هر شهرستان این استان چهار گردان در راستای توانمندسازی دفاعی – قدرتی مجهز شدند.

در این جشنواره که شماری از مسئولان اجرایی استان و فرماندهان ارشد سپاه حضر ولی عصر (ع) حضور داشتند از بسیجیان نمونه در سطح پایگاه و حوزه شهرستان اهواز تجلیل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار