نشست مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب با استاندار خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 شهریور 1401 | 11:11 ق.ظ
نشست مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب با استاندار خوزستان استاندار خوزستان در نشست با مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: صنعت نفت در همه حوزه ها، یکی از دستگاه های پیشتاز در خدمت رسانی به استان خوزستان است. علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و […]

استاندار خوزستان در نشست با مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: صنعت نفت در همه حوزه ها، یکی از دستگاه های پیشتاز در خدمت رسانی به استان خوزستان است.

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هیات همراه،روز سه شنبه اول شهریورماه به مناسبت هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در نشستی با صادق خلیلیان استاندار خوزستان حضور یافتند.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از عملکرد این شرکت در بخش های مختلف از جمله حوزه مسئولیت های اجتماعی در زمینه خدمات رسانی به مردم در زلزله اندیکا، حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، کاشت درختان مثمر و… ارائه کرد.

کمک به شبکه درمان استان خوزستان در خصوص کرونا، توزیع بسته های نوشت افزاری، ایجاد فضای اسکان برای زوار نیازمند و محروم استان در مشهد و همچنین تلاش کارکنان و مدیران و کارگران مجموعه مناطق نفت خیز جنوب برای افزایش تولید از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در نشست با استاندار خوزستان است.

در این نشست همچنین صادق خلیلیان استاندار خوزستان بر ضرورت ارتباط میان دستگاه های استان و تبادل بیشتر این دستگاه های اجرایی با یکدیگر و همچنین انعکاس فعالیت ها و عملکرد برای ارتقای آگاهی بخشی تاکید کردند.

استاندار خوزستان ضمن تشکر از برگزاری این نشست، از عملکرد مناطق نفتخیز جنوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی، آماده سازی زیرساخت ستاد اربعین استان خوزستان، حادثه متروپل و دیگر بخش ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: صنعت نفت در همه حوزه ها یکی از دستگاه های پیشتاز در خدمت رسانی به استان خوزستان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار