رویکرد دولت سیزدهم در صنعت نفت تصمیم گیری در کنار کارکنان عملیاتی است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 شهریور 1401 | 10:58 ق.ظ
رویکرد دولت سیزدهم در صنعت نفت تصمیم گیری در کنار کارکنان عملیاتی است مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت و گاز گچساران و  روسای این شرکت حضور یافت. معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در این […]

مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشستی با حضور مدیرعامل نفت و گاز گچساران و  روسای این شرکت حضور یافت.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در این جلسه با تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران به خصوص کارکنان صنعت نفت گفت: امروز خوشحال هستیم که در جمع شما حضور داریم، رویکرد دولت سیزدهم این است که مشکلات کارکنان را در مناطق عملیاتی پیگیری نماییم و بهترین تصمیم برای برطرف شدن چالش ها گرفته شود. .

علی مددی افزود: امروز رویکرد ما در دولت سیزدهم تخصصی است و فقط نفتی ها تصمیم گیرنده هستند و شورای اداری گذشته که برخی حتی نفتی نیز نبوده اند برای کارکنان تصمیم می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته به دولت جدید منتقل شد اما ما آمده ایم برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها و برای هر استان یک نفر را معرفی کرده ایم و این حلقه ارتباطی تمامی مشکلات را به مرکز ارایه می دهد.

علی مددی تصریح کرد: تصمیمات امروز در نفت تصمیمات جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل است و ما با یک برنامه ریزی کامل و یک کار کارشناسی به جهت تسهیل گری مشکلات کارکنان پیگیری نماییم.

وی بیان کرد: نیاز استخدامی در صنعت نفت را در دستور کار داریم و در حال تصویب آن هستیم. حداکثر جذب نیروی بومی را در دستور کار داریم و تا سه ماه آینده آزمون جذب را برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همچنین به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود:  این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم می کند

وی گفت: در حال حاضر بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار قرار داده ایم.

علی مددی ادامه داد: در خصوص ماده ۱۰ از سال ۹۹ اجرا شد ولی ناقص بود و دستور ویژه وزیر نفت به جمع بندی هایی رسیده ایم و امیدواریم این مشکل را برطرف نماییم.

در این بازدید ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حمید حسین نژاد مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی، علی غرایاق زندی مدیرکل تشکیلات روش ها و تعالی سازمان، علی ستوده مدیرکل آموزش، حسین طنابنده معاون طرح های تامین نیروی انسانی، منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا بیگدلی آذری سرپرست مدیریت منابع انسانی بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران منابع انسانی معاون وزیر را همراهی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار