معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

واحد‌های راکد و نیمه‌فعال آبادان و خرمشهر را به چرخه تولید بازگردانیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 شهریور 1401 | 11:08 ق.ظ
واحد‌های راکد و نیمه‌فعال آبادان و خرمشهر را به چرخه تولید بازگردانیم فتوحی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: برای این منظور می‌توان با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل است و در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات، این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم. از اهواز، «آقارضا فتوحی» در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های […]

فتوحی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: برای این منظور می‌توان با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل است و در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات، این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

از اهواز، «آقارضا فتوحی» در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مهمترین فاکتور توسعه شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر این است که باید سازمان منطقه آزاد اروند و این شهرک‌ها آماری از وضعیت شرکت‌های فعال و راکد در این ۲ شهر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: اگر سرمایه‌گذاران را دعوت می‌کنیم باید امنیت آنها نیز تامین شود تا بتوانند آرامش خاطر بیشتری از سرمایه‌ و آورده خود حاصل کنند.

وی با بیان اینکه برای این کار باید منابعی تدارک ببینیم تا امنیت بیشتری در شهرک‌های صنعتی برقرار شود اضافه کرد: منابعی باید از سطح کشور به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شود تا بتوان در بحث‌های زیرساختی شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه کرد.

فتوحی ابراز کرد: برای رونق شهرک‌های صنعتی در شهرهای آبادان و خرمشهر باید بحث نوسازی تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی این ۲ شهر مورد توجه جدی قرار گیرد و در این زمینه هزینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: باید منابع مورد نیاز این تصفیه خانه‌ها پایدار شوند تا متقاضیان انگیزه بیستری برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش برای خروج از رکود واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرهای آبادان و خرمشهر یاد آور شد: برای واحدهای راکد و نیمه‌فعال می‌توان از ظرفیت ستاد تسهیل استفاده کرد و با در اختیار گذاشتن منابع و تسهیلات این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار