خرمشهر با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ لرزید/ثبت بزرگترین زلزله‌ها در استان فارس

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 10:01 ق.ظ
خرمشهر با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ لرزید/ثبت بزرگترین زلزله‌ها در استان فارس در هفته گذشته خرمشهر استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد؛ ضمن آنکه در استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴ به ثبت رسید.  اَهل استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴ لرزید و خرمشهر استان خوزستان نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:  شنبه […]

در هفته گذشته خرمشهر استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد؛ ضمن آنکه در استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴ به ثبت رسید.

 اَهل استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴ لرزید و خرمشهر استان خوزستان نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کرد. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است: 

شنبه ۲۹ مرداد

در ورزقان استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۹ و ویس استان خوزستان زلزله ۲.۷ رخ داد.

اَهل استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری اهل و ۲۰ کیلومتری اشکنان استان فارس و ۲۹ کیلومتری بندرمقام استان هرمزگان بوده است.

یکشنبه ۳۰ مرداد

در حصارگرمخان استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

دوشنبه ۳۱ مرداد

در قائمیه استان فارس زلزله ۲.۶، کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۵، خرمشهر استان خوزستان زلزله ۲.۷، گزیک استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۸، ینگی قلعه علیا استان خراسان شمالی زلزله ۲.۷ رخ داد.

سه‌شنبه اول شهریور

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۷ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۱۲ کیلومتری سیرچ، ۲۷ کیلومتری شهداد و ۲۸ کیلومتری اندوهجرد این استان گزارش شد.

هجدک استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۳ کیلومتری هجدک، ۲۶ کیلومتری چترود و ۳۳ کیلومتری کاظم آباد این استان بوده است.

چهارشنبه ۲ شهریور

سنگان استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگای ۲.۹، ارد استان فارس زلزله ۲.۸، قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۵، قلعه خواجه استان خوزستان زلزله ۲.۶، قره آغاج استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۵، سیرچ استان کرمان زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

پنج‌شنبه ۳ شهریور

بندر خمیر استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۷ کیلومترس بندر خمیر، ۴۰ کیلومتری لافت و ۴۹ کیلومتری کنگ این استان گزارش شد.

در دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۵، نهبدان استان خراسان جنوبی زلزله ۲.۶ و قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

جمعه ۴ شهریور

خرمشهر استان خوزستان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۷ کیلومتری لرزید و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۳۲ کیلومتری خرمشهر و ۴۰ کیلومتری مینوشهر استان خوزستان و ۳۶ کیلومتری عراق بوده است.

فین استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۴ کیلومتری فین، ۴۴ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۷ کیلومتری بندرعباس این استان گزارش شد.

در سلمان شهر استان مازندران زلزله ۲.۵ و مردهک استان کرمان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار