آغاز بررسی ایمنی ساختمان‌های دولتی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 11:50 ق.ظ
آغاز بررسی ایمنی ساختمان‌های دولتی اهواز رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آغاز بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های دولتی خبر داد. ابراهیم قنبری، با اشاره به آغاز بازدید از وضعیت ایمنی ساختمان‌های دولتی اظهار کرد: با توجه به اینکه اهواز جزو شهرهای پرحادثه است و در سال بیش از ۹ هزار حادثه در این شهر رخ می‌دهد، با هماهنگی […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آغاز بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های دولتی خبر داد.

ابراهیم قنبری، با اشاره به آغاز بازدید از وضعیت ایمنی ساختمان‌های دولتی اظهار کرد: با توجه به اینکه اهواز جزو شهرهای پرحادثه است و در سال بیش از ۹ هزار حادثه در این شهر رخ می‌دهد، با هماهنگی مدیریت بحران، معاونت امور عمرانی استانداری و دادستانی کارگروهی متشکل از نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز، نظام مهندسی و اداره‌کل راه و شهرسازی تشکیل شده است.

وی افزود: این کارگروه از وضعیت ایمنی و پایداری ساختمان‌های ۸۶ اداره و سازمان دولتی و نیمه دولتی در مقابل حوادث، بازدید می‌کند که این کار از چند روز پیش آغاز شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این کارگروه از بدو ورود به ساختمان، همه موارد ایمنی را بررسی می‌کند و گزارش وضعیت هر ساختمان مستندسازی و به اداره‌ها و نهادها اعلام می شود.

قنبری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بررسی وضعیت ایمنی این ساختمان‌ها در یکی دو ماه آینده به اتمام برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار