افتتاح ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه برق خوزستان در هفته دولت

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 10:17 ق.ظ
افتتاح ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه برق خوزستان در هفته دولت مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افتتاح ۳۷ پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد. محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد :به مناسبت هفته دولت ۳۷ پروژه خط و پست در بخش انتقال و فوق‌ توزیع در استان‌های تحت نظارت این شرکت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد آماده […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افتتاح ۳۷ پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد :به مناسبت هفته دولت ۳۷ پروژه خط و پست در بخش انتقال و فوق‌ توزیع در استان‌های تحت نظارت این شرکت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بخشی از این پروژه‌ها را صنایع و بخش خصوصی انجام داده‌اند و با همکاری و نظارت برق منطقه‌ای خوزستان، برق مورد نیاز خود را تامین کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل نوسازی و بهینه‌سازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و افزایش ظرفیت جدید در بخش پست‌ها و خطوط برق است.

دشت‌بزرگ بیان کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها که با همکاری بخش خصوصی آماده افتتاح است می‌توان به پست ۴۰۰ کیلوولت GIS شهید آبکار و خط دومداره آن در خرمشهر اشاره کرد.

وی افزود: دزفول، شوشتر، خرمشهر، بهبهان و گچساران از جمله شهرهایی است که این شرکت در آن مناطق پروژه‌هایی برای افتتاح دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان این پروژه‌ها که همه برای تقویت بخش زیرساختی برق برنامه‌ریزی و احداث شده‌اند باعث افزایش پایداری شبکه و قابلیت اطمینان آن خواهد شد و کمک می‌کنند که درصد بارگیری از تاسیسات و خاموشی‌ها در شبکه انتقال و فوق توزیع کاهش یابد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار