توان تولید نفت به قبل از تحریم ها برگشت

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 08:25 ق.ظ
توان تولید نفت به قبل از تحریم ها برگشت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های وزارت نفت که با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت نفت ایران برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان والا مقام شهید رجایی و شهید دکتر باهنر هفته دولت را فرصتی برای ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح های وزارت نفت که با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت نفت ایران برگزار شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان والا مقام شهید رجایی و شهید دکتر باهنر هفته دولت را فرصتی برای ارائه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد.

علیرضا دانشی با بیان این که یکی از برنامه‌های جدی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها بود؛ اظهار داشت: امروز مفتخرانه اعلام می کنیم که توانایی تولید نفت به قبل از تحریم ها برگشته است.

به گفته وی این ظرفیت تا انتهای امسال به ۳میلیون بشکه در روز خواهد رسید و در طی ۵سال آتی نیز  تولید ۳۲۸۰ هزار بشکه در روز محقق خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب با بیان این که آینده روشنی در انتظار صنعت نفت ایران است، گفت: علاوه بر افزایش توام تولید، در بحث مسئولیت های اجتماعی نیز گام های بزرگی انجام شده است. 

همچین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان،  فعالیت های پژوهش و فناوری بیش از سه برابر مدت مشابه قبل شده   که هدف گذاری های بالاتری هم در نظر گرفته شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار