پایان عملیات ایمن سازی زهکش D شبکه آبیاری مارون

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 11:35 ق.ظ
پایان عملیات ایمن سازی زهکش D شبکه آبیاری مارون معاون تعمیرات و فنی و مهندسی شبکه های شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون از پایان عملیات ایمن سازی و نصب گاردریل حفاظتی بر روی زهکش D شبکه جنوب بهبهان توسط پرسنل این واحد خبر داد.

محمدرضا یزدانجو ” گفت : به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد وسایل نقلیه در حدفاصل تقاطع زهکش D با جاده مواصلاتی ، عملیات نصب گاردریل در دو طرف مسیر جاده منصوریه به کارخانه سیمان بهبهان و جاده منصوریه به بهبهان ، این عملیات در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده توسط نماینده محترم کارفرما و اداره راه و ترابری شهرستان بهبهان، عملیات نصب گاردریل به طول ۲۳۴ متر  و با هزینه ۵ میلیارد ریال به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این عملیات پس از بررسی های انجام گرفته در سطح شبکه آبیاری و با شناسائی نقاط حادثه خیز و با توجه به اینکه محل مذکور از پرترددترین مسیر جاده شهر منصوریه با کارخانه سیمان در هنگام شب و بخصوص در روزهای تعطیل بشمار می آمد ،در قالب قرارداد نگهداری و تعمیرات توسط واحد تعمیرات و فنی و مهندسی شرکت بهره برداری مارون به انجام رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار