پویش به عشق امام حسین می بخشم یک زندانی محکوم به قصاص در اهواز را پس ۸ سال آزاد کرد.

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 11:04 ق.ظ
پویش به عشق امام حسین می بخشم یک زندانی محکوم به قصاص در اهواز را پس ۸ سال آزاد کرد. 🔴 معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان خبر داد: با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح ، یک محکوم به قصاص پس از ۸ سال در پویش به عشق امام حسین می بخشم و رضایت اولیاء دم از زندان رهایی و به آغوش […]

🔴 معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان خبر داد: با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر ، ستاد صبر و همیاران صلح ، یک محکوم به قصاص پس از ۸ سال در پویش به عشق امام حسین می بخشم و رضایت اولیاء دم از زندان رهایی و به آغوش خانواده خود بازگشت.

🔷 علیرضا باوی با اعلام این خبر گفت: ۸ سال پیش بین ۲ عشیره در اهواز نزاعی رخ می دهد که منجر به قتل یک نفر می گردد و قاتل دستگیر و روانه زندان می شود.

وی افزود: پرونده اختلاف بین این ۲ عشیره با درخواست طرفین برای ایجاد صلح و سازش به دبیرخانه شورای حل اختلاف ویژه عشایر ارجاع و این شورا با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح اقدام به رایزنی و مذاکرات متعددی با بزرگان آنان کردند و پس از برگزاری جلسات فراوانی نتایج مطلوبی برای ایجاد صلح و سازش و حل و فصل اختلاف پیش آمده فراهم شد.

باوی در ادامه خاطر نشان کرد: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش ، خانواده مقتول در پویش به عشق امام حسین (ع) می بخشم قاتل فرزند خود را مورد عفو و گذشت قرار دادند و این محکوم به قصاص پس از ۸ سال از بند زندان رهایی یافت و به آغوش خانواده خود بازگشت و اختلاف این ۲ عشیره به حرمت ماه محرم منتهی به صلح و سازش گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار