اجرای طرح ترافیک اربعین در محور‌های خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 شهریور 1401 | 09:53 ق.ظ
اجرای طرح ترافیک اربعین در محور‌های خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان از آغاز اجرای طرح ترافیک اربعین در محور‌های خوزستان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی ، با اشاره به آغاز اجرای طرح اربعین پلیس راه کشور از ۱۱ شهریورماه، اظهار کرد: با توجه به تردد زائران اربعین در سطح استان ، اجرای این طرح از امروز یکشنبه (۶ شهریورماه) آغاز شده و تا پایان موج بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فعلا تردد زائران اربعین حسینی عادی و روان است، افزود: در قالب این طرح، حدود ۹۰ گشت در محور‌های خوزستان مستقر می‌شوند و به تناسب شرایط و تردد زائران، تعداد نیرو‌های پلیس راه در محور‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به استقرار تیم‌های ثابت در پایانه‌های مرزی، گفت: تفاوت طرح اربعین پلیس راه خوزستان با استان‌های دیگر این است که کل محور‌های استان درگیر روند پیاده‌روی اربعین هستند و تقریبا همه پاسگاه‌های پلیس راه خوزستان درگیرند.

دولتشاهی افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این چند سال در مرز‌ها ایجاد شده است و تمهیدات اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود در بحث تسهیل ترافیک در مرز‌ها مشکل زیادی نداشته باشیم، اما با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان، سرعت‌های غیر مجاز و موارد دیگر، امسال بیشتر تمرکز بر محور‌های پرحادثه مانند جاده خرمشهر، مسیر آبادان – سربندر و اهواز و اندیمشک است تا میزان تصادفات کنترل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا، امسال بیشتر زائران از غروب آفتاب به بعد و در ساعات تاریکی تردد می‌کنند بنابراین حضور نیرو‌های پلیس در شب‌ها در محور‌ها بیشتر خواهد بود تا تصادفات کنترل شود.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: از مردم خواهش می‌کنیم در زمان خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا مشکلی رخ ندهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار