توسط سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان صورت گرفت

راه‌اندازی قرارگاه پشتیبانی اربعین حسینی (ع) در مرز شلمچه

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 شهریور 1401 | 19:24 ب.ظ
راه‌اندازی قرارگاه پشتیبانی اربعین حسینی (ع) در مرز شلمچه فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و سرکشی از وضعیت خدمات‌رسانی به زوار اربعین از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی (ع) توسط سپاه خوزستان خبر داد. از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و سرکشی از وضعیت خدمات‌رسانی به زوار اربعین از تشکیل قرارگاه اربعین […]

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و سرکشی از وضعیت خدمات‌رسانی به زوار اربعین از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی (ع) توسط سپاه خوزستان خبر داد.

از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز در بازدید از پایانه مرزی شلمچه و سرکشی از وضعیت خدمات‌رسانی به زوار اربعین از تشکیل قرارگاه اربعین حسینی(ع) توسط سپاه خوزستان خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: پشتیبانی در حوزه خدمت‌رسانی به زوار از جمله برپایی مواکب، توزیع آب و یخ، راه‌اندازی چشمه سرویس بهداشتی و حمام، ترابری زوار از طریق ظرفیت سپاه استانی و شرکت جوان سیر ایثار با تمام ظرفیت های موجود از دیگر اقدامات سپاه استان است.

وی تصریح کرد: نیروهای سپاه خوزستان در حوزه اقدامات تأمینی به فراجا نیز برای کنترل ترددها و امنیت زوار از ورودی‌های استان تا نقطه صفر مرزی کمک خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار