شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک آغاجاری: تلاش می کنیم فاصله محلات کم برخوردار و برخوردار را کاهش دهیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 شهریور 1401 | 08:38 ق.ظ
شهردار اهواز در آیین افتتاحیه پارک آغاجاری: تلاش می کنیم فاصله محلات کم برخوردار و برخوردار را کاهش دهیم رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز اول پارک آغاجاری و زیرسازی و آسفالت معابر کوی اتوبوسرانی گفت: امروز سعادت داشتیم در بین مردم حضور یابیم و فضای سبز را به مساحت ۶ هزار متر مربع به آن ها اهدا نماییم. امینی افزود: این پروژه در فاز اول می باشد و […]

رضا امینی شهردار اهواز در حاشیه مراسم بهره برداری از فاز اول پارک آغاجاری و زیرسازی و آسفالت معابر کوی اتوبوسرانی گفت: امروز سعادت داشتیم در بین مردم حضور یابیم و فضای سبز را به مساحت ۶ هزار متر مربع به آن ها اهدا نماییم.

امینی افزود: این پروژه در فاز اول می باشد و در فاز دوم آن نیز ۸ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز اهواز اضافه خواهد شد و سعی داریم بزودی فاز دوم آن را نیز اجرایی نماییم.

شهردار اهواز ادامه داد: منطقه ۳ یکی از مناطق مهم شهر اهواز با جمعیت متراکم و ویژه می باشد که نیازمند خدمات رسانی در انواع سرانه های شهری و سرانه های خدماتی برای مردم است.

وی عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم که فاصله محلات کم برخوردار و پر برخوردار را کاهش بدهیم.

امینی گفت: قطعا رضایت مندی مردم مهم ترین هدف مدیریت شهری است و این خدمت هفتگی در شهرداری دائم خواهد بود و ان شالله سعی خواهیم کرد تا پروژه های بزرگتری را انجام بدهیم.

وی در خصوص آسفالت مناطق شهری نیز بیان کرد: در کنار پروژه آسفالت کوی اتوبوسرانی، اقداماتی در محلات دیگر در حال انجام است و ان شاالله با تکمیل پروژه جامع فاضلاب اهواز و آسفالت معابر، بهتری برای مردم که واقعاً در این خصوص صبر کرده اند فراهم شود .

قیر بازآفرینی یک دهم نیاز اهواز را برطرف می کند

قائم مقام شهردار اهواز نیز در مراسم هفته پانزدهم افتتاحیه های شهرداری اهواز گفت: همانطور که قبل از این هم بیان شد این افتتاحیه ها بهانه ای برای حضور مدیران شهرداری در بین مردم است البته نباید فراموش کنیم جهت افتتاح و ایجاد این پروژه ها همه ارکان شهرداری از کارگران تا مدیران و پیمانکاران زحمات زیادی کشیده اند.

جاسم موسی پور ادامه داد: این پروژه فاز اول بوده و فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار گرفته و نواقص موجود اصلاح می گردد.

وی اظهار کرد: کوی اتوبوسرانی یکی از نقاط محروم اهواز می باشد و برای آسفالت این منطقه زحمات زیادی کشیده شده است.

موسی پور بیان کرد: ما باید از همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر عزیزانی که در جذب قیر باز آفرینی تلاش کردند تشکر ویژه ای داشته باشیم اما باید توجه کنیم که این میزان یک دهم نیاز اهواز می‌باشد و باید تلاش شود تا باقی نیاز اهواز جذب شود و سایر محلات نیز از آسفالت با کیفیت بهره ببرند .

افتتاح فاز اول پارک آغاجاری با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع

فرزین حاتمی مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز در مراسم افتتاحیه فاز اول پارک آغاجاری گفت: امروز با افتتاح همزمان دو پروژه ی زیر سازی و روکش آسفالت کوی اتوبوسرانی زرگان و افتتاح فاز اول پروژه پارک آغاجاری در خدمت اهالی و حاضرین هستیم .

حاتمی بیان کرد: پارک شماره دو آغاجاری که مساحت کل آن ۱۴ هزار متر مربع می باشد و فاز اول آن ۶ هزار متر مربع آماده بهره برداری است و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان احداث گردید.

وی گفت : هدف از اجرای این پروژه افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد مکان مناسب برای بازی کودکان و پیاده روی اهالی و شهروندان حاضر در این محل می باشد و امیدواریم با ادامه فاز دوم این پروژه آن را تکمیل نماییم.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اهواز در خصوص پروژه کوی اتوبوسرانی بیان داشت: مساحت زیرسازی شده در خیابانهای یکم تا پنجم کل اتوبوسرانی بالغ بر ۶۲۰۲ متر مربع می باشد همچنین آسفالت خیابانهای این منطقه یعنی خیابان اصلی شهدای یکم زرگان و خیابان های اول تا پنجم کوی اتوبوسرانی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان توسط سازمان عمرانی شهرداری اهواز انجام گردیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار